VM-IVRA Adviseur kwaliteit en monitoring – 31204239
- Delft (hybride)
- Rijkswaterstaat
- 20 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief ?
€ 103.5
Uren per week ?
24
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 januari 2025
Einddatum
1 januari 2026
Reageren voor
6 december 2024
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven adviseur kwaliteit en monitoring voor het project Verkeersmanagement Informatie voor Route Advies (VM-IVRA). Dit project is zowel organisatorisch als technisch complex en bevat een veiligheid-kritische component. Je zult intensief samenwerken met verschillende werkgroepen vanuit RWS, NDW, provincies, gemeentes en het VMIVRA project. JE TAKEN - Verantwoordelijk voor de kwaliteitsborging (tweede paar ogen) van VM-IVRA diensten zoals scenario’s en digitale vooraankondigingen. - Toetsen van teksten aan de richtlijnen en afstemmen met de wegbeheerder. - Bewaken van de inzet van VM-IVRA diensten conform afspraken en bepalen of de dienst voor een bepaald werk of evenement wordt ingezet. - Verantwoording afleggen aan de projectmanager VMIVRA. - Bijdragen aan de digitaliseringsopgave op het gebied van verkeersmanagement van de opdrachtgever, met een focus op rapportage en analyse van de resultaten. GEZOCHT PROFIEL - Aantoonbare ervaring met het adviseren en begeleiden van oplossingen voor kwaliteitsvraagstukken voor wegbeheerders. - Relevante ervaring in het domein digitaal verkeersmanagement. - Ervaring met dashboarding om snel een duidelijk overzicht te krijgen van ingevoerde, goedgekeurde en/of doorgezette diensten. - Veel affiniteit met data en data-analyse. - Ervaring met automatiseringsprocessen, data-analyses en diverse rapportage vormen. - In staat om teksten snel en correct te toetsen aan de richtlijnen van de VM-IVRA diensten en zodoende bij te dragen aan de vereiste doorlooptijd. - Kennis van digitaal verkeersmanagement (VM) informatiesystemen. WENSEN - Mate waarin je beschikt over de genoemde werkervaring en vaardigheden (toetsbaar op basis van cv, motivatiebrief en/of mogelijk sollicitatiegesprek). - Begrip van de opdracht en het kunnen schakelen met diverse organisaties. - Ervaring in een complexe (overheids-)organisatie en kennis van procesketens en de positie van informatievoorziening (IV) daarin, opgedaan bij Rijkswaterstaat, provincies, minimaal één G4 gemeente, en minimaal twee regionale samenwerkingsverbanden. WERKLOCATIE EN VOORWAARDEN De werkzaamheden zullen voor het grootste deel in Utrecht plaatsvinden, maar er is ook de mogelijkheid om vanaf je eigen locatie te werken. Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende ZZP opdracht en voldoe je aan de eisen? Reageer dan uiterlijk 6 december 2024, voor 13:30 uur, via de link onderaan deze pagina met je recente CV in Word inclusief onderbouwing van de eisen en wensen (als voorblad) en je all-in uurtarief excl. BTW. De bandbreedte van het tarief ligt tussen € 91,- en € 103,50 per uur. Er is een optie tot verlenging van maximaal 12 maanden na afloop van de initiële opdracht. Let op: in verband met de AVG mogen er géén foto, persoonsgegevens zoals (mail)adres, telefoonnummer, geboortedatum, nationaliteit of LinkedIn, en géén leveranciersgegevens zichtbaar zijn op het CV. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.