Freelance opdrachten

Uitkeringsadministrateur

  • Nederland
  • Gemeente Oude IJsselstreek
  • 4 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 juli 2025

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

12 mei 2025

Opdrachtbeschrijving

Voor een uitdagende freelance opdracht bij een gemeente in Nederland zijn we op zoek naar een uitkeringsadministrateur voor 32 uur per week. Deze opdracht is ter vervanging van zwangerschapsverlof en biedt de mogelijkheid om na de inwerkperiode deels vanuit huis te werken. De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer die ervaring heeft met financiële afhandeling van voorzieningen zoals de Participatiewet, IOAW/IOAZ/BBZ en loonkostensubsidie. JE TAKEN - Zorgen voor tijdige en correcte uitbetaling van uitkeringen en andere voorzieningen. - Verwerken van informatie uit onderzoeken en verstrekken van informatie aan externen. - Maken van (her)berekeningen van inkomensondersteuning/uitkeringen en verwerken in dossiers. - Controleren en verwerken van inkomstenverklaringen en uitbetalen van declaraties. - Verwerken van (derden)loonbeslagen. - Adviseren van loopbaanbegeleiders en inkomensbegeleiders. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal 2 jaar ervaring als uitkeringsadministrateur in de afgelopen 10 jaar. - Ervaring met SUITE en een zaaksysteem in de afgelopen 3 jaar. - Ervaring met het verwerken van adviezen en inkomstengegevens in de afgelopen 3 jaar. - Minimaal 3 jaar ervaring met het maken van herberekeningen en verwerken van inkomstenspecificaties. - Ervaring als uitkeringsadministrateur binnen een gemeentelijke instelling in de afgelopen 10 jaar. - Kennis van de Participatiewet door werkervaring. - Afgeronde mbo opleiding niveau 4. COMPETENTIES - Collegiaal - Dienstverlenend - Accuraat, oog voor detail - Praktisch ingesteld - Cijfermatig inzicht - Zelfstandig - Positief ingesteld - Integer - Flexibel MEER INFORMATIE De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op 20 mei 2025, vanaf 13.00 uur. Kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 16 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen, een Geheimhoudingsverklaring en een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA). Indien je personeel ter beschikking stelt, moet je geregistreerd staan als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Reageer via de link onderaan deze pagina om in aanmerking te komen voor deze ZZP opdracht.

Tags:
administratie, overheid, financiën