Freelance opdracht

Twee (2) medewerkers Servicepunt Frontoffice

  • Apeldoorn
  • Gemeente Apeldoorn
  • 15 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

32

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 oktober 2024

Einddatum

1 april 2025

Reageren voor

16 september 2024

Opdrachtbeschrijving

ZZP'er gezocht voor een uitdagende opdracht in Apeldoorn. Ben jij op zoek naar freelance opdrachten binnen een open en ambitieuze organisatie? Dan is deze opdracht voor jou! Apeldoorn heeft circa 170.000 inwoners en de gemeente bestaat uit ongeveer 2.000 collega's die zich inzetten voor de stad van nu en de toekomst. Jij komt te werken bij het Servicepunt, een team van ongeveer 35 collega’s die zich richten op de eerstelijns vragen op het gebied van HRM, Facilitair en ICT. Wat jouw nieuwe team kenmerkt? Uitstekende dienstverlening en een goede samenwerking. De organisatie achter deze ZZP opdracht biedt volop kansen voor ontwikkeling en sluit geen deuren, betrouwbare en innovatieve collega’s wel! Durf jij deze mooie kans aan te pakken? Lees dan verder en ontdek wat je allemaal gaat doen en welke verantwoordelijkheden hierbij komen kijken. Reageer via de link onderaan deze pagina en pak deze kans voor een mooie freelance opdracht in Nederland op ons freelance platform Nederland. Veel succes! JE TAKEN - Als medewerker bij het Servicepunt ben jij het visitekaartje voor de interne dienstverlening voor je collega’s. - Behandelen van eerstelijns vragen op het gebied van ICT, HRM en facilitaire zaken. Dit doe je telefonisch en face-to-face aan de balie. - Oplossen van problemen met bijvoorbeeld een smartphone, kapotte lampen of vragen over de salarisstrook. - Je bent dé expert op het gebied van ICT en zorgt ervoor dat complexere ICT-vragen in de tweede lijn worden opgelost. - Samenwerken met ICT-ers van de derde lijn om de dienstverlening te verbeteren. GEZOCHT PROFIEL - De opdrachtgever zoekt een proactieve, dienstverlenende en klantgerichte freelancer die oplossingsgericht denkt. - Jij hebt goede communicatievaardigheden en bent stressbestendig. - Inkomende vragen analyseren en deze structureel oplossen is voor jou vanzelfsprekend. - Je werkt nauw samen met je directe collega’s, maar ook met de hele organisatie. - Nauwkeurigheid en goede verslaglegging zijn voor jou belangrijk. - Je hebt een analytisch vermogen en vindt het belangrijk om met oplossingen te komen voor de langere termijn. - Kennis van systemen zoals Topdesk, Microsoft Azure, Microsoft inTune, Citrix, Microsoft Office. - Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als in geschrift. - Minimaal een Mbo-3 of 4 opleiding in de richting van ICT. - Ervaring in een soortgelijke functie. - Dienstverlening en afwisseling spreken je aan. - Je vindt het geen probleem om op kantoor aanwezig te zijn en hebt graag veel contact met collega’s en klanten. Voldoe je aan het profiel en lijkt deze freelance opdracht je wat? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
ICT, HRM, facilitair