Trainer NS Klantenservice
- Utrecht
- NS (Nederlandse Spoorwegen)
- 80 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief ?
€ 75.00
Uren per week ?
24
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 januari 2025
Einddatum
31 december 2026
Reageren voor
Niet opgegeven
Opdrachtbeschrijving
Als trainer voor Klantenservice lever je een belangrijke bijdrage aan de ontwikkeling van de collega's van de opdrachtgever. Jouw opdracht als trainer is het optimaal faciliteren van de Klantadviseurs in hun leer- en ontwikkelproces. Je pakt hierin nadrukkelijk een begeleidende en coachende rol met jouw didactische vaardigheden en expertise. JE TAKEN - Uitvoeren van leerinterventies. - Continu doorontwikkelen van leerinterventies in nauwe samenwerking met leeradviseurs en opleidingskundigen. - Verbindende factor zijn tussen het leercentrum en de klantenservice van de organisatie voor de ontwikkeling van klantadviseurs. Hier ga je werken De opdrachtgever is een onderdeel van HR binnen een grote organisatie en levert een breed scala aan producten en diensten. Voorbeelden hiervan zijn bedrijfsspecifieke opleidingstrajecten, advisering m.b.t. opleiden, andere vormen van performance-ontwikkeling en ontwikkeling van opleidingen en leerinstrumenten. Het leercentrum is één van de grootste bedrijfsopleidingenorganisaties in Nederland. Je werkt voornamelijk in Utrecht. DIT ZIJN DE EISEN - Een afgeronde hbo opleiding in de richting van opleidingskunde of vergelijkbaar. - Aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring met het trainen en coachen van mensen in leertrajecten. - Kennis en ervaring met het trainen van klantenservicemedewerkers is een pre. - Flexibele, leergierige instelling en goed reflectievermogen. - Verbindend, proactieve houding, gastvrij en vakkundig. - Het monitoren van voortgang en eventuele belemmeringen van deelnemers en dit proactief bespreekbaar maken. - Bereidheid zich aan leerdoelen van het lesplan te houden en zorgen dat de voortgang van cursisten goed verwerkt wordt in overdrachtsdocumentatie. - Focus op het versterken van communicatieve vaardigheden en oplossingsvaardigheden van deelnemers in plaats van op inhoudelijke kennis. - Bevorderen van leren, zelfstandigheid en eigen verantwoordelijkheid door het stellen van de juiste vragen, in plaats van zelf te doceren. - Vaardigheden in het zelfstandig werken met digitale hulpmiddelen zoals MS Teams en Mijn Leerportaal. - Ervaring met de dynamiek van een klantenservice is een pre. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.