Freelance opdrachten

Toezichthouder Asbest

  • Nederland
  • Omgevingsdienst Regio Nijmegen
  • 7 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 mei 2025

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

28 april 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zet zich in voor een gezonde, duurzame en veilige leefomgeving waarin iedereen prettig kan wonen, werken en leven. JE TAKEN - Zelfstandig uitvoeren van beoordelingen en afhandelen van sloopmeldingen; - Zelfstandig te woord staan en vragen beantwoorden van bedrijven en burgers; - Zelfstandig uitvoeren van integrale controles op de naleving van de wet- en regelgeving op het terrein van asbest en het controleren van (sloop)vergunningen, meldingen en mutaties; - Het opstellen van schriftelijke controlerapporten aan de hand waarvan afspraken schriftelijk worden bevestigd; - Zelfstandig brieven opstellen richting uitgaande bedrijven of burgers; - Voorlichting geven en informatie verstrekken; - Uitvoeren administratieve werkzaamheden en beheren geautomatiseerde bestanden; - In samenwerking met een handhavingsjurist afhandelen van handhavingszaken; - Afhandelen van klachten. GEZOCHT PROFIEL - BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet je gebruik maken van je eigen mobiel; - Een maximum uurtarief van €75 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee flextender; - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als toezichthouder binnen een gemeente of omgevingsdienst; - Een aantoonbare afgeronde mbo 4 opleiding; - Aantoonbare kennis van BBL en aansluitende wet- en regelgeving op het gebied van asbest; - Aantoonbare werkervaring met het verwerken van rapporten en automatiseringssystemen zoals Openwave. SELECTIECRITERIA - Een aantoonbare afgeronde opleiding op hbo bachelor (35 punten); - Een aantoonbare afgeronde ABW-I (benoem dit duidelijk in je cv) (25 punten); - Een aantoonbaar getuigschrift en bewijs van bijhouden van de BOA bevoegdheid (25 punten); - Aantoonbare werkervaring met Corsa en Openwave in de afgelopen 5 jaar (15 punten). Geef in je cv duidelijk aan in hoeverre je voldoet aan het bovengenoemde profiel. COMPETENTIES - Overtuigingskracht; - Zelfstandigheid; - Resultaatgerichtheid; - Omgevingsbewustzijn; - Oordeelsvorming; - Flexibiliteit; - Klantgerichtheid; - Bestuurlijke sensitiviteit. Benodigd aantal professionals: 1. BEOORDELING Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen De cv’s worden beoordeeld op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld. Stap 2: Selectie cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd De cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden in onderlinge vergelijking beoordeeld op de bovengenoemde “gunningscriteria”. De 10 kandidaten die het beste scoren worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die zijn geselecteerd op relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten en bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die het beste scoren worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek. Stap 4: Selectiegesprek In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort, zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren. FUNCTIESCHAAL Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. FEE FLEXTENDER Flextender brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. CV-EISEN Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. WERKDAGEN De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr Is hybride werken mogelijk: Ja PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 30 april 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 29 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. OVERIGE INFORMATIE De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet je gebruik maken van je eigen apparatuur. MEER INFORMATIE Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 22 april 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 23 april 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 28 april 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.

Tags:
milieu, handhaving, administratie, bouw