Technisch IT Projectmanager
- Apeldoorn
- Het Kadaster
- Gisteren
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
32
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
20 januari 2025
Einddatum
31 juli 2025
Reageren voor
7 januari 2025
Opdrachtbeschrijving
Opdracht omschrijving LET OP!! Dit is een detacheringsopdracht met een driepartijenovereenkomst. De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en de opdrachtgever als inlener ondertekent. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, wordt je inschrijving terzijde gelegd. Op deze driepartijenovereenkomst is de Waadi van toepassing. Er zal daarom worden gecontroleerd op de vereiste registratie conform artikel 7a lid 1 van de Waadi. OMSCHRIJVING OPDRACHT De opdrachtgever registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat hun wettelijke taak. Hun gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand. Voor meer informatie over de opdrachtgever, zie hun website. OMSCHRIJVING WERKZAAMHEDEN Met het project KITA (Kadaster IT Aanbestedingen) wordt de huidige IT dienstverlening aangepast naar een toekomst vaste IT omgeving. Daarbij worden de organisatie, processen, techniek en levering ervan voorbereid om flexibel te kunnen blijven voldoen aan de wensen en eisen van de eigen organisatie, gebruikers, klanten, leveranciers en aan de enorm veranderende en afwisselende IT markt. In de nieuwe situatie wordt de IT dienstverlening middels vijf kavels integraal vormgegeven: - Service Integratie en Management (SIAM) - Managed Security Services (MSS) - Hybrid Cloud - Connectivity - Digital Workplace Services In de projectaanpak is een onderverdeling gemaakt tussen de realisatie en transitie van de infrastructuur enerzijds en de transitie van applicatieomgeving anderzijds. Op dit moment wordt hard gewerkt aan de realisatie van de nieuwe infrastructuur. Kritisch hierbij zijn alle (netwerk-) infrastructuurmutaties die tijdens de migratie van “oud” naar “nieuw” moeten plaatsvinden. Deze mutaties dienen tijd kritisch nauw op elkaar afgestemd te worden. Gezien het complexe (netwerk-) infrastructurele landschap is hier permanente coördinatie en sturing noodzakelijk. Voor het inhoudelijk ondersteunen en aansturen van de netwerkarchitecten van de opdrachtgever en de verschillende leveranciers bij het maken en doorvoeren van de benodigde netwerk changes, en het coördineren van de migratie ‘Geodetische Infrastructuur Rijksdiensten’ is behoefte voor een technisch Projectmanager ontstaan. De technisch projectmanager speelt een cruciale rol daarom vragen wij een stevige persoonlijkheid met sterke organisatorische vaardigheden, excellent communicatievermogen en het vermogen om de projectambities daadwerkelijk waar te maken. Wij zoeken een door de wol geverfde, energieke en daadkrachtige projectmanager die zich thuis voelt in een dynamische werkomgeving onder tijdsdruk. SPECIFIEKE VEREISTEN - Diepgaande kennis van netwerkarchitecturen, routing, switching, VPN's en netwerkbeveiliging - Ervaring met migraties van complexe netwerken - Aantoonbare coachende vaardigheden met betrekking tot techniek en softskills VERANTWOORDELIJKHEDEN TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN - Het mede realiseren van de beschrijving van de technische architectuur - Het ondersteunen van de ca. 50 Devop teams bij het maken van deployment views (mini solution architectuur) - Het inhoudelijk ondersteunen en aansturen van de netwerkarchitecten van de opdrachtgever en de verschillende leveranciers bij het maken en doorvoeren van de benodigde netwerk changes - Het coördineren van de migratie van de Geodetische Infrastructuur Rijksdiensten Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.