Servicedesk medewerker
- Nijmegen
- iRvN
- 16 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
17 februari 2025
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
13 februari 2025
Opdrachtbeschrijving
ICT Rijk van Nijmegen is een regionaal samenwerkingsverband voor het beheer, ontwikkeling en exploitatie van een gestandaardiseerde, geconsolideerde en gecentraliseerde ICT-infrastructuur van gemeenten binnen Rijk van Nijmegen. Het beheerdomein van iRvN is gericht op de gemeente Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen, Mook en Middelaar, Nijmegen en Wijchen. Daarnaast ondersteunen ze ook de Omgevingsdienst en het Werkbedrijf. Binnen iRvN werken ze met een aantal teams. De afdeling Dienstverlening van de iRvN bestaat uit drie teams: De Servicedesk, de Servicepunten op locatie en het Logistiek & Mobiel Team. Met deze drie teams helpen ze dagelijks ruim 5.500 eindgebruikers met hun werkomgeving. Binnen de dienstverlening zoekt de opdrachtgever een skilled servicemedewerker die zowel op locatie als bij de centrale Servicedesk inzetbaar is. JE TAKEN - Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dienstverlening aan de eindgebruikers op één van de grootste locaties van de deelnemende organisaties of op de centrale Servicedesk. - Gebruikers helpen met het installeren van laptops en/of mobiele telefoons. - Gebruikers helpen wanneer ze hulp nodig hebben of hen telefonisch te woord staan bij de centrale servicedesk. - Problemen van gebruikers of systemen analyseren en meldingen registreren in Topdesk. - Lokale incidenten en vragen oplossen of zorgen dat ze opgelost worden door een adequate intake en eventuele overdracht naar de 3de lijn (ICT-beheer of Functioneel beheer). - Medeverantwoordelijk zijn voor de klanttevredenheid en deze verbeteren. - Eindgebruikers ondersteunen met vragen over veelgebruikte applicaties zoals Outlook, SharePoint, Teams of OneDrive. - Verantwoordelijk zijn voor een juiste inrichting en registratie van de procesadministratie op locatie. GEZOCHT PROFIEL - Je krijgt energie van het helpen van collega's en staat voor de kernwaarden van iRvN: Oplossingsgericht, Betrokken, Professioneel en Betrouwbaar. - Je bent in staat om problemen van gebruikers of systemen te analyseren. - Je hebt ervaring met het registreren van meldingen in systemen zoals Topdesk. - Je kunt zelfstandig lokale incidenten en vragen oplossen of doorverwijzen naar de juiste lijn. - Je bent klantgericht en streeft naar een hoge klanttevredenheid. - Je hebt kennis van en ervaring met veelgebruikte applicaties zoals Outlook, SharePoint, Teams en OneDrive. - Je hebt een nauwkeurige werkhouding en zorgt voor een correcte procesadministratie. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.