Servicedesk medewerker
- Nijmegen
- iRvN
- 3 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
40
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
6 januari 2025
Einddatum
6 juni 2025
Reageren voor
30 december 2024
Opdrachtbeschrijving
ICT Rijk van Nijmegen is een regionaal samenwerkingsverband voor het beheer, ontwikkeling en exploitatie van een gestandaardiseerde, geconsolideerde en gecentraliseerde ICT-infrastructuur van gemeenten binnen het Rijk van Nijmegen. Het beheerdomein richt zich op de gemeenten Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen, Mook en Middelaar, Nijmegen en Wijchen. Daarnaast ondersteunen ze ook de Omgevingsdienst en het Werkbedrijf. Binnen de organisatie werken verschillende teams. De afdeling Dienstverlening bestaat uit drie teams: de Servicedesk, de Servicepunten op locatie en het Logistiek & Mobiel Team. Met deze drie teams helpen ze dagelijks ruim 5.500 eindgebruikers met hun werkomgeving. Voor de afdeling Dienstverlening zoekt de opdrachtgever een skilled servicemedewerker die zowel op locatie als bij de centrale Servicedesk inzetbaar is. JE TAKEN - Je helpt gebruikers met het installeren van laptops en/of mobiele telefoons. - Je biedt ondersteuning aan gebruikers wanneer ze hulp nodig hebben. - Je staat gebruikers telefonisch te woord bij de centrale servicedesk. - Je analyseert problemen van gebruikers of systemen en registreert meldingen in Topdesk. - Je lost lokale incidenten en vragen op of zorgt voor een adequate intake en overdracht naar de 3de lijn (ICT-beheer of Functioneel beheer). - Je draagt bij aan de klanttevredenheid en zorgt ervoor dat problemen opgelost worden. - Je ondersteunt eindgebruikers met vragen over veelgebruikte applicaties zoals Outlook, SharePoint, Teams of OneDrive. - Je draagt verantwoordelijkheid voor een juiste inrichting en registratie van de procesadministratie op locatie. GEZOCHT PROFIEL - Je krijgt energie van het helpen van anderen en staat voor de kernwaarden oplossingsgericht, betrokken, professioneel en betrouwbaar. - Je bent in staat om problemen te analyseren en meldingen correct te registreren. - Je kunt goed samenwerken en bent gericht op klanttevredenheid. - Je hebt kennis van applicaties zoals Outlook, SharePoint, Teams en OneDrive. - Je bent verantwoordelijk en nauwkeurig in de procesadministratie. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.