Service Expert
- Utrecht
- NS (Nederlandse Spoorwegen)
- 146 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief ?
€ 85.00
Uren per week ?
36
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 juli 2024
Einddatum
30 juni 2025
Reageren voor
Niet opgegeven
Opdrachtbeschrijving
ZZP'er gezocht voor een uitdaging op het gebied van IT stations services. De opdrachtgever zoekt een service expert met een proactieve houding en sterke IT kennis om hun team te versterken in de wereld van functioneel applicatiebeheer. Deze freelance opdracht biedt je de kans om samen te werken met multidisciplinaire agile teams en een significante bijdrage te leveren aan producten die midden in de maatschappij staan. Als service expert speel je een cruciale rol in de deur-tot-deur reis van reizigers, waarbij je de IT koppelt aan fysieke systemen. Dit maakt jouw werk zichtbaar en impactvol voor de eindgebruikers. Je werkt nauw samen met diverse afdelingen en leveranciers om deze missie mogelijk te maken. Interesse gewekt? Lees verder voor meer details en reageer via de link onderaan deze pagina. JE TAKEN - Incidentenmanagement. - Analyseren van mogelijke storingen. - Uitzetten van (verbeter)opdrachten naar leveranciers. - Bewaken van SLA’s van leveranciers en verbeteringen initiëren. - Opstellen van draaiboeken voor nieuwe software releases. - Aanmaken en autoriseren van nieuwe medewerkers in een applicatie. - Bepalen en afstemmen van nieuwe profielen voor functiescheiding. - Onderhouden van applicaties (life cycle management). - Ondersteunen bij het in beheer nemen van deelcomponenten van procesketens. - Onderhouden en optimaliseren van beheerprocessen. Daarnaast denk je mee bij innovaties en hoe deze vertaald kunnen worden naar technische oplossingen en praktische uitvoering. Je speelt een belangrijke rol in het proces om deze innovaties in beheer te nemen. Veel van de software en hardware wordt door andere teams ontwikkeld, dus samenwerking met andere specialisten is essentieel. WERKOMGEVING Je werkt deels thuis en deels op kantoor naast Utrecht Centraal en het testcentrum in Amersfoort. Het werk kan je ook naar verschillende stations en leveranciers brengen. De afdeling Services is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en exploitatie van diverse services op het station zoals fietsenstallingen, OV-fiets, autoparkeren, toiletten en bagagekluizen. Ze streven naar optimalisatie van deze services met als doel klantbeleving en operational excellence. GEZOCHT PROFIEL Je hebt een HBO werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar ervaring in functioneel applicatiebeheer. Verder ben je bekend met: - BiSL, ASL of ITIL. - Werken in een Agile team. - Aansturen en samenwerken met externe leveranciers. - Schrijven van handleidingen en ontwerpen van niet-geautomatiseerde processen. - Hoe een bedrijfsproces wordt ondersteund door een applicatie. - Begrippen BIA/BIV en hoe classificaties werken. - Werken in Jira en ServiceNow. - Sterke algemene IT kennis voor het analyseren van incidenten. - Oplossingsgericht denken. - Inhoudelijke sterkte. - Proactieve houding. - Vertrouwd met autorisatiemodellen en functiescheidingsprincipes. - Engelse en/of Duitse taalvaardigheid. Ben je nieuwsgierig en voldoe je aan deze eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.