Senior Medewerker Burgerzaken
- Zwolle
- Gemeente Zwolle
- Meer dan een jaar geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
36
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
15 januari 2024
Einddatum
1 september 2024
Reageren voor
Niet opgegeven
Opdrachtbeschrijving
Vacature: Senior Medewerker Backoffice (Freelance/ZZP) Bent u als freelancer op zoek naar een uitdagende opdracht binnen een gedreven organisatie? Voor een toonaangevende opdrachtaanbieder zijn we op zoek naar een ervaren Senior Medewerker Backoffice die zich thuis voelt in een dynamische en groene stad, waar kwaliteit van leven bovenaan staat. De opdracht is voor 36 uur per week tot 1 september 2024 en de ideale kandidaat is per direct beschikbaar. Over de organisatie: Deze opdrachtgever prijst zich rijk met een gemeenschap waarin samenwerking met inwoners, ondernemers en partners centraal staat. De stad kenmerkt zich door hoge waarderingen op het gebied van leefkwaliteit. In de visie van de organisatie draagt de combinatie van unieke talenten bij aan een stad waarin iedereen zich kan ontplooien, zowel persoonlijk als professioneel. Er wordt veel waarde gehecht aan diversiteit, wat de kleurrijke dynamiek van de stad ten goede komt. Wie zoeken we? De ideale kandidaat heeft een Hbo werk- en denkniveau, en is bij voorkeur al opgeleid in burgerzaken of bereid deze opleidingen te volgen. Uw ervaring is rijk gevuld met burgerzakenprocessen en u blinkt uit in complexe casuïstiek. Uw digitale vaardigheden stellen u in staat om efficiënt te werken met gemeentelijke systemen, zoals iBurgerzaken. Communicatief bent u zowel in het Nederlands als in het Engels uitstekend onderlegd. Binnen het team staat u bekend als de rots in de branding, de collega die altijd te vertrouwen is. Uw inspirerende persoonlijkheid maakt dat u makkelijk omgaat met diverse teamleden en dat u uw creativiteit inzet om tot unieke oplossingen te komen. Professionaliteit en accuratesse zijn kernwoorden die u omschrijven, net als analytisch vermogen en het vaardig communiceren van uw weloverwogen besluiten. U bent constant op zoek naar verbetering in werkprocessen en staat open voor innovatie. Ook in drukke periodes en tijdens verandertrajecten toont u uw kracht. Taken: - Verwerken van mutaties en correcties in de BRP - Beoordelen van brondocumenten - Inschrijvingen verwerken vanuit het buitenland - Verwerken van naturalisatieverzoeken - Overige administratieve werkzaamheden Eisen: - Bent beschikbaar voor 36 uur per week en kunt z.s.m. beginnen - Minimaal twee jaar ervaring in een gemeentelijke burgerzakenfunctie - Kennis van burgerzakenprocessen en relevante wet- en regelgeving, met name Internationaal Privaatrecht en nationaliteitswetgeving - Digitaal vaardig en ervaring met gemeentelijke systemen, specifiek iBurgerzaken Indien u zich herkent in het bovenstaande profiel en u wilt bijdragen aan de gemeenschappelijke doelstellingen van deze organisatie, nodigen wij u uit om te solliciteren op deze ZZP opdracht.