Freelance opdracht

Senior Inkoopadviseur / projectleider geclusterd wonen beschermd thuis

  • Zwolle
  • Shared Service Centrum ONS
  • 57 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

16

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

7 oktober 2024

Einddatum

30 juni 2025

Reageren voor

Niet opgegeven

Opdrachtbeschrijving

Senior Inkoopadviseur / Projectleider Geclusterd Wonen Beschermd Thuis gezocht voor een uitdagend project in de gemeente Zwolle. WAT GA JE DOEN? Het project is al onderweg. Er zijn aanbieders gecontracteerd door middel van een innovatieve inkoopprocedure. Echter, daarmee is de inkoopprocedure niet afgerond. Het doel nu is om met aanbieders te komen tot concretisering van het aanbod Geclusterd Wonen Beschermd Thuis. Hiervoor is nog tot 1 juli 2025 de tijd. Jij als projectleider pakt een trekkende rol, kan omgaan met frictie tussen oud en nieuw aanbod en weet hierbij wat kan en mag vanuit zowel het inkoopperspectief als vanuit de reeds gesloten overeenkomsten. Jij hebt daarbij oog voor verbinding van belangen van aanbieders, de gemeente en praktische uitvoerbaarheid van afspraken. JE TAKEN - Begeleiden van de inkoop Geclusterd Wonen Beschermd Thuis, waarbij je verantwoordelijk bent voor het gehele inkoopproces. - Strategisch adviseren en actief meedenken met de gemeente Zwolle om haar behoeften te identificeren en te vervullen. - Samenwerken met diverse belanghebbenden, je neemt de lead bij het schrijven van documenten en contracten, stelt procedures op en waarborgt deze. - Advies geven aan interne stakeholders over inkoopvraagstukken en strategieën, gebaseerd op je expertise en marktkennis en marktanalyse. - Voorbereiden en voorzitten van ontwikkeltafels met aanbieders. GEZOCHT PROFIEL - Academisch / HBO+ werk- en denkniveau, aangevuld met relevante opleidingen zoals NEVI I en II. - Minimaal 5 jaar ervaring met complexe Europese aanbestedingsprocedures of innovatieve inkoopprocessen. - Bewezen ervaring met inkoop van Beschermd of Begeleid wonen (Wmo of Wlz of Jeugdhulp met verblijf). - Uitstekende plannings- en organisatievaardigheden, met een talent voor overtuigen en enthousiasmeren. Zo bereid je ontwikkeltafels voor en ga je met aanbieders in dialoog en ben je verantwoordelijk voor een correct vervolg hierop. - Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden. In staat om iets ingewikkelds op een simpele wijze onder woorden te brengen en op te schrijven. - In staat om op zowel ambtelijk als bestuurlijk niveau af te stemmen over de stand van zaken en benodigde keuzes op te halen tijdens alle fases van het inkoopproces. - Je hebt de mogelijkheid om in de periode van 1 oktober 2024 tot en met 1 juli 2025, ca. 16 uur per week te kunnen leveren. Daadwerkelijke inzet in samenhang met projectleider nader in te vullen. DIT BEN JIJ - Je hebt een scherp analytisch vermogen en bent een kei in adviseren. - Je hebt een hands-on mentaliteit en bent sterk in plannen en organiseren. - Je bent een teamspeler en ontmoet graag nieuwe mensen. - Je kan belangen van gemeente én aanbieders met elkaar verbinden. - Je krijgt energie van complexe vraagstukken. - Je bent klaar om een verschil te maken! DIT KRIJG JE VAN DE OPDRACHTGEVER - Marktconform uurtarief op basis van kennis en ervaring. - Een leuke en uitdagende werkomgeving. - Hybride werken: deels thuis, deels op kantoor en deels bij de partner gemeente Zwolle. - Een laptop in bruikleen. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
zorg, inkoop, projectmanagement, overheid