Freelance opdracht

Senior functioneel beheerder Burgerzaken (herhaalde oproep)

  • Arnhem
  • Gemeente Arnhem
  • 50 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

32

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

2 september 2024

Einddatum

31 oktober 2024

Reageren voor

5 augustus 2024

Opdrachtbeschrijving

Freelance opdrachten voor functioneel beheerders in Arnhem. De opdrachtgever wil de digitale dienstverlening en digitalisering van Burgerzaken naar een hoger niveau tillen en zoekt een gedreven freelancer die daarbij kan helpen. De focus ligt op het moderniseren van dienstverlening waarbij de klantvraag centraal staat. Digitalisering van processen en het aanbieden van e-diensten zijn hierbij essentieel. Dit programma is volop in beweging met succesvolle resultaten. Je zult deel uitmaken van projectteams waarin je als functioneel beheerder participeert en samenwerkt aan procesontwerpen. Dankzij je kennis en ervaring kun je meedenken en bijdragen aan functionele ontwerpen die essentieel zijn voor de inrichting en configuratie van de applicaties die Burgerzaken ondersteunen. Door jouw enthousiasme en kansen-denken helpen we innovaties realiseren. Je kent de werkprocessen van Burgerzaken door en door en bent in staat behoeften om te zetten naar geschikte IT-oplossingen. Daarnaast speel je een essentiële rol bij incident- en wijzigingsbeheer binnen het applicatielandschap, waarbij je samenwerkt met projectteams, informatiemanagers, andere functioneel beheerders en applicatiebeheerders. Je zorgt ervoor dat gebruikers optimaal kunnen werken met de systemen, zowel collega's als inwoners. Je adviseert superusers en biedt uitgebreide gebruikersondersteuning. Bij projecten ondersteun je de implementatie en adoptie door gebruikers. Je denkt mee over complexe vraagstukken en biedt creatieve oplossingen. De afdeling Informatie van de opdrachtgever is verantwoordelijk voor de tactische en strategische sturing van de informatiehuishouding van de gemeente Arnhem. De afdeling adviseert de directie, het cluster- en programmamanagement, wijkteams leefomgeving en verbonden partijen. De afdeling bestaat uit een team van 60 professionals met diverse expertises zoals privacy en security, informatiemanagement, informatieanalyse, informatie-architectuur en het functioneel beheer van bedrijfskritische applicaties. Als functioneel beheerder maak je deel uit van dit team en lever je een belangrijke bijdrage aan de digitale transformatie van de organisatie. Verantwoordelijkheden - Advisering en ondersteuning in projecten op het gebied van functioneel beheer - Opstellen van functionele ontwerpen - Functionaliteitenbeheer - Inrichten en configureren van de applicaties - Het implementeren van (applicatie)wijzigingen - Testen van systemen - Gebruikersbeheer en het afhandelen van incidenten en verzoeken - Het uitvoeren van updates en het anders inrichten van systemen - Het geven van trainingen en aanpassen van werkbeschrijvingen Gezocht profiel - Je hebt ervaring als functioneel beheerder, bij voorkeur binnen een gemeentelijke omgeving - Je hebt kennis van digitale dienstverlening en digitalisering - Je bent vaardig in het opstellen van functionele ontwerpen en het inrichten van applicaties - Je denkt in oplossingen en bent in staat complexe vraagstukken op te lossen - Je kunt goed samenwerken met verschillende stakeholders en projectteams Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
IT, digitalisering, overheid, projectmanagement