Freelance opdracht

Senior Adresonderzoeker

  • Nijmegen
  • Gemeente Nijmegen
  • 156 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

24

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 juli 2024

Einddatum

31 december 2024

Reageren voor

24 juni 2024

Opdrachtbeschrijving

De afdeling Publiekzaken van een gemeente in Nederland is al een aantal jaren bezig met een doorontwikkeling. Deze doorontwikkeling is essentieel om te zorgen voor een goede dienstverlening richting de inwoners. Ontwikkelingen zoals verregaande digitalisering, internationalisering, arbeidsmigratie en stedelijke groei hebben geleid tot een toename in klantvraag en complexere vragen. Daarnaast zijn er nieuwe wetgevingen en veel technologische uitdagingen. Om deze ontwikkelingen het hoofd te bieden, wordt er een afdelingsbreed opleidingsplan uitgevoerd, wordt er gekeken naar de inrichting van de afdeling en wordt er een verandering in cultuur gerealiseerd. Hierbij is veel aandacht voor de kwaliteit van het werk. Medewerkers worden gecoacht en begeleid in hun werk, de kwaliteit van het werk wordt regelmatig getoetst, en ze worden ingewerkt op nieuwe producten. Het doel is om medewerkers multi-inzetbaar en veelzijdig te maken. Ook de medewerkers van het cluster Adreskwaliteit volgen deze lijn. Ze hebben opleidingen gevolgd met als doel om alle medewerkers inzetbaar te krijgen op alle aspecten van het vak. Dit omvat adresonderzoeken, zowel administratief als in de buitendienst, briefadres en risicoprofielen. Het is belangrijk dat de medewerkers ruimte voelen om nieuwe dingen te leren zonder druk van de werkvoorraad en dat ze gecoacht en begeleid worden in het doen van adresonderzoeken, zowel administratief als in de buitendienst. Hiervoor wordt een ervaren adresonderzoeker gezocht, die zowel helpt om de werkvoorraad overzichtelijk te houden als collega's coacht en ondersteunt bij het doen van adresonderzoeken. Daarbij ligt de nadruk op bezoeken aan huis en het voeren van goede gesprekken. De huidige ingehuurde opdrachtnemer zal ook een offerte uitbrengen op deze opdracht. JE TAKEN - Coachen en inwerken van (nieuwe) medewerkers van het cluster Adreskwaliteit bij adresonderzoeken, zowel administratief als in de buitendienst. - Begeleiden van deze medewerkers bij een goede gespreksvoering aan de telefoon en bij huisbezoeken. - Adviseren van deze medewerkers bij een juridisch correcte verslaglegging van de huisbezoeken en telefoongesprekken. - Zo nodig zelf adresonderzoeken oppakken om collega's te ontlasten en ruimte te geven voor ontwikkeling en opleiding. - Bijdragen aan de optimalisatie van werkprocessen, integratie van nieuwe wetgeving en de opbouw van zo compleet mogelijke dossiers. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt ervaring met het doen van adresonderzoeken, zowel administratief als in de buitendienst. - Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en kunt goed gesprekken voeren, zowel aan de telefoon als bij huisbezoeken. - Je hebt ervaring met het coachen en begeleiden van collega's. - Je hebt oog voor detail en kunt juridisch correcte verslaglegging verzorgen. - Je bent flexibel en bereid om zowel zelfstandig als in teamverband te werken. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
gemeente, administratie, advies, coaching, juridisch