Secretaris LMFO - Landelijk Facilitair Management Overleg
- Utrecht (hybride)
- Rijkswaterstaat
- Gisteren
Dienstverband
Contract
Uurtarief ?
€ 103.25
Uren per week ?
24
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 december 2024
Einddatum
1 juni 2025
Reageren voor
6 januari 2025
Opdrachtbeschrijving
Opdrachtomschrijving Secretaris Landelijk Facilitair Management Overleg (LFMO) Alle LFMO vergaderingen voorbereiden (maandelijks), veel contact met en inbreng in de voorportalen. Ook aanwezig bij de vergaderingen van de voorportalen C&O (wekelijks) en TenR (wekelijks). Tevens betrokken bij voorbereiding van informele directeuren overleggen en ambitiedagen van LFMO. Spin in het web-rol. Signaleren, agenderen, reminderen en stellen van vragen of zaken uitzetten. Als secretaris initieer je ook zaken, zoals de inspiratiesessies van buitenaf of sessies met Rijksleveranciers. OVER DE OPDRACHTGEVER De opdrachtgever is een uitvoeringsorganisatie van het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat en bestaat uit zeven landelijke en zeven regionale organisatieonderdelen. Al meer dan 200 jaar werken zij dagelijks aan een veilig, leefbaar en bereikbaar Nederland. Ze beheren en ontwikkelen de rijkswegen, -vaarwegen en -wateren en zetten in op een duurzame leefomgeving. Samen met anderen werken ze aan een land dat beschermd is tegen overstromingen. Waar voldoende groen is, en voldoende en schoon water. En waar je vlot en veilig van A naar B kunt. Samenwerken aan een veilig, leefbaar en bereikbaar Nederland. Dat is de missie van de organisatie achter deze ZZP opdracht. JE TAKEN - Voorbereiden van alle LFMO vergaderingen (maandelijks). - Veel contact en inbreng in de voorportalen. - Aanwezig zijn bij de vergaderingen van de voorportalen C&O (wekelijks) en TenR (wekelijks). - Betrokken bij de voorbereiding van informele directeuren overleggen en ambitiedagen van LFMO. - Signaleren, agenderen, reminderen en stellen van vragen of zaken uitzetten. - Initiëren van inspiratiesessies van buitenaf of sessies met Rijksleveranciers. GEZOCHT PROFIEL - Je beschikt aantoonbaar over minimaal 3 jaren kennis van en werkervaring met een facilitaire organisatie. - Je hebt minimaal een HBO opleiding in de richting van Officemanagement of Communicatie. - Aantoonbare kennis van en ervaring met werken als secretaris op directieniveau is een pre. - Je beschikt over de volgende competenties en vaardigheden: communicatief vaardig, netwerken, omgevingsbewust, schrijven (notuleren/af en toe een memo). ARBEIDSVOORWAARDEN - Bandbreedte tarief: € 94,- / € 103,25. - Optie tot verlenging: Ja, 2x maximaal 6 maanden na einddatum initiële opdracht. - Prognose aantal uur: 20-24 uur per week. - Uiterlijke reactiedatum: Stuur je recente CV in Word-formaat, een onderbouwing van de eisen en wensen (als voorblad) en je all-in uurtarief excl. BTW uiterlijk 6 januari 2024 vóór 09:30 uur. - Bijzonderheden AVG: Geen foto of persoonsgegevens zoals (mail)adres, telefoonnummer, geboortedatum, nationaliteit of LinkedIn. Geen leveranciersgegevens mogen zichtbaar zijn op het format. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.