Freelance opdracht

Regio coördinator Inspecties *(IAK)

  • Utrecht (hybride)
  • Rijkswaterstaat
  • 8 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief ?

114.5

Uren per week ?

32

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 november 2024

Einddatum

1 november 2025

Reageren voor

12 november 2024

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een gedreven Regio Coördinator Inspecties voor een uitdagende ZZP opdracht. Als onderdeel van het team instandhoudingsadvisering kunstwerken (IAK) ben jij verantwoordelijk voor de afstemming van inspecties met collega’s binnen de organisatie. Je inventariseert welke kunstwerken toe zijn aan een update van het instandhoudingsadvies (DISK) en stemt dit af met de assetmanagers in de regio. Samen met de logistiek coördinator en de technisch coördinator zorg je voor een afgestemde inspectieplanning en deel je deze met de regionale dienstonderdelen om de inspecties veilig uit te kunnen voeren. RWS inspecteert haar kunstwerken eens per 6 jaar om risico’s te inventariseren en adviezen te geven voor beheer en onderhoud. Jij zorgt ervoor dat de organisatie over een goed afgestemde inspectiescope beschikt. In deze rol ben je zowel een organisator als een verbinder. Je wordt enthousiast van het feit dat collega’s baat hebben bij de adviezen die jullie afgeven en haalt voldoening uit het doorvoeren van continue verbetering. JE TAKEN - Afstemmen van inspecties met collega’s binnen de organisatie. - Inventariseren welke kunstwerken toe zijn aan een update van het instandhoudingsadvies (DISK). - Samenwerken met de logistiek coördinator en technisch coördinator voor een afgestemde inspectieplanning. - Delen van de inspectieplanning met regionale dienstonderdelen. - Zorgen voor een goed afgestemde inspectiescope. - Verwerken van informatie in Excel (senior gebruiker). - Communiceren met technisch inhoudelijke specialisten, inspecteurs, regionale assetmanagers, onderhoudsteams en aannemers. - Optreden als verbindingsofficier tussen de logistiek coördinator, inspectie units en de organisatie. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal 3 jaren kennis en ervaring met het organiseren van complexe werkzaamheden tussen verschillende partijen. - Minimaal een afgeronde HBO opleiding technisch of commercieel. - Aantoonbare kennis van en ervaring met assetmanagement instandhouding van infrastructuur. - Uitgebreide kennis en ervaring met het gebruik van Excel (senior gebruiker). - Beschikt over de competenties: communiceren, analyseren, organiseren en plannen, voortgangscontrole. Arbeidsvoorwaarden: Interesse? Stuur dan uiterlijk 12 november 2024, voor 10:00 uur je recente CV in Word + onderbouwing van de eisen en wensen (als voorblad) en je all-in uurtarief excl. BTW. Bandbreedte tarief: € 105.-/ € 114,50 Optie tot verlenging: Ja, 1 x 12 maanden. Bijzonderheden AVG: Géén foto. Géén persoonsgegevens zoals (mail)adres, telefoonnummer, geboortedatum, nationaliteit of LinkedIn. Géén leveranciersgegevens mogen zichtbaar zijn op het format. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
bouw, infrastructuur, beheer