Freelance opdracht

Regio coördinator Inspecties (IAK)

  • Utrecht (hybride)
  • Rijkswaterstaat
  • 9 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief ?

97.5

Uren per week ?

32

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 november 2024

Einddatum

1 november 2025

Reageren voor

12 november 2024

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een gedreven Regio Coördinator Inspecties voor een uitdagende ZZP opdracht. In deze rol ben jij verantwoordelijk voor de afstemming van inspecties binnen het team instandhoudingsadvisering kunstwerken (IAK). Je inventariseert welke kunstwerken toe zijn aan een update van het instandhoudingsadvies (DISK) en stemt dit af met de assetmanagers in de regio. Samen met de logistiek coördinator en de technisch coördinator zorg je voor een afgestemde inspectieplanning en deel je deze met de regionale dienstonderdelen. Dit is essentieel om de inspecties veilig en efficiënt uit te voeren. De organisatie inspecteert haar kunstwerken eens per zes jaar om risico’s te inventariseren en beheersmaatregelen te adviseren. Jij zorgt ervoor dat deze inspecties goed afgestemd en georganiseerd zijn. Je bent een organisator en verbinder die voldoening haalt uit het verbeteren van processen. Elk jaar stel je een scope op voor ongeveer 1000 inspecties en zorg je ervoor dat deze binnen IAK uitgevoerd kunnen worden. Jouw communicatieve vaardigheden en datagedreven aanpak zijn cruciaal voor het succes van deze rol. JE TAKEN - Inventariseren welke kunstwerken een update van het instandhoudingsadvies nodig hebben. - Afstemmen met assetmanagers en andere betrokkenen. - Samenwerken met logistiek en technisch coördinatoren voor inspectieplanning. - Zorgen voor een veilige en efficiënte uitvoering van inspecties. - Verbinden van techniek en planning binnen het IAK programma. - Accuraat en up-to-date houden van informatie in Excel. - Communiceren met diverse actoren binnen de instandhoudingsketen. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal 3 jaar ervaring met het organiseren van complexe werkzaamheden tussen verschillende partijen. - Afgeronde HBO opleiding in een technische of commerciële richting. - Aantoonbare kennis van en ervaring met assetmanagement en instandhouding van infrastructuur. - Uitgebreide kennis en ervaring met het gebruik van Excel (senior gebruiker). - Beschikking over de volgende competenties: communiceren, analyseren, organiseren en plannen, voortgangscontrole. ARBEIDSVOORWAARDEN - Bandbreedte tarief: € 88,- / € 97,50 per uur. - Optie tot verlenging: Ja, 1 x 12 maanden. - Geen foto of persoonsgegevens (zoals adres, telefoonnummer, geboortedatum, nationaliteit, of LinkedIn) op het CV. - Geen leveranciersgegevens zichtbaar op het format. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
bouw, infrastructuur, techniek, logistiek, assetmanagement