Recruiter inhuurdesk IT
- Utrecht
- NS (Nederlandse Spoorwegen)
- 11 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief ?
€ 85.00
Uren per week ?
36
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
6 januari 2025
Einddatum
5 april 2025
Reageren voor
Niet opgegeven
Opdrachtbeschrijving
In deze opdracht zorg jij niet alleen voor het vinden van het beste tijdelijke talent tegen de meest aantrekkelijke voorwaarden. Jij draagt ook bij aan de tactische ontwikkelingen en verdere professionalisering van de inhuurprocessen van de opdrachtgever. DIT GA JE DOEN Recruitment is jouw vak! Als recruiter externe inhuur ben je (mede)verantwoordelijk voor de externe inhuur bij de opdrachtgever. Dagelijks ben je in gesprek met stakeholders en leveranciers. Jouw missie is het spanningsveld van vraag, aanbod en compliance bij elkaar te brengen zoals dat staat beschreven in het inhuurbeleid. De interim markt is altijd in beweging en de technologie ontwikkelt zich eveneens steeds sneller en sneller. Als recruiter inhuurdesk groei je mee met deze veranderingen en weet je deze toe te passen in jouw werk en binnen het team. Je bent eigenaar van de inhuurprocessen en weet deze processen effectief te managen, waardoor business stakeholders en leveranciers tevreden terugkijken op de wervingsprocessen. Je neemt een proactieve rol aan en geeft gevraagd en ongevraagd advies aan de business stakeholders, zodat zij profiteren van de beste kandidaten voor hun projecten. Door jouw ervaring en attitude help je de inhuurdesk om nòg beter, slimmer en efficiënter te werken en het bereiken van de teamdoelen: - Je levert een bijdrage aan de tactische en strategische ontwikkeling en professionalisering van de inhuurprocessen. Denk bijvoorbeeld aan optimaliseren van leveranciersmanagement, contractmanagement, aanbestedingstrajecten, werving- en selectieprocessen. - Je zorgt ervoor dat de interne klanten, leveranciers en kandidaten tevreden terugkijken op jouw procedures. - Je managet het wervingsproces van A tot Z (bijv. intakes met IT hiring managers, wervende vacatureteksten maken, cv-selecties op basis van de gestelde selectiecriteria, onderhouden van contacten met externe bureaus en zzp’ers, inhoudelijke terugkoppeling geven over kandidaten etc.). - Jij zorgt ervoor dat de uurtarieven in lijn zijn en blijven met gestelde doelen. - Je kunt alle stakeholders meenemen in het inhuurbeleid, zodat de opdrachtgever compliant is en blijft aan het beleid. HIER GA JE WERKEN Laan van Puntenburg. Hèt kloppend hart van de staforganisatie, het hoofdkantoor van de opdrachtgever. De eerste verdieping is recentelijk vernieuwd en in een fris jasje gestoken om jou een fijne werkplek te kunnen bieden met uitzicht op de treinen. En dan kom je ook nog eens op de leukste recruitment afdeling van Nederland te werken. Het team bestaat uit 5 enthousiaste en gedreven collega’s. Daarnaast werk (en drink je regelmatig een drankje) met de andere recruitmentteams, totaal zo'n 85 collega’s. Je kan werken op de recruitment afdeling, thuis en je bent met regelmaat bij je business te vinden. Gezamenlijk streven we naar tevreden managers en kandidaten en een snelle match tegen de juiste prijs. Jouw stakeholderveld bestaat uit de top van de organisatie: managers en MT’s van verschillende techniek- en stafafdelingen, HR, Procurement en Legal. De kantoordagen zijn op dinsdag en donderdag in Utrecht. Deze opdracht is alleen geschikt voor kandidaten die in loondienst zijn en waarvoor loonbelasting en premies volks- en werknemersverzekeringen (WW, WAO, WIA en ZW) worden afgedragen. Deze opdracht is niet geschikt voor zelfstandig ondernemers en professionals (waaronder zzp’ers) die zichzelf uitlenen. Deze opdracht is ook niet geschikt voor de directeur-grootaandeelhouder die niet is verzekerd voor de werknemersverzekeringen. DIT ZIJN DE EISEN - Je hebt een afgeronde hbo-opleiding. - Je hebt minimaal 5 jaar relevante recruitment ervaring met focus op het segment IT. - Je hebt kennis en ervaring van relevante wetgeving (arbeidsrecht, WAB, DBA, WAV, TAV, aanbestedingswetgeving etc). - Je beschikt over ervaring met een VMS, bij voorkeur met een systeem dat werkt op Salesforce. - Je hebt kennis van de interim markt en inhuurprocessen. - Je bent procesmatig sterk en kunt dat duidelijk onderbouwen in je motivatie. - Je hebt aantoonbare ervaring met stakeholder management. - Je staat stevig in je schoenen en bent communicatief vaardig. - “Getting things done with a smile” mentaliteit. - Je hebt eerder gewerkt bij een grote corporate organisatie. - Kennis en ervaring met projectmanagement, procesoptimalisatie, lean en/of agile werken? Top! Bij de opdrachtgever vinden we het belangrijk dat we elkaar durven aanspreken en ons altijd kunnen uitspreken. We zoeken collega’s met lef, die open staan voor verandering. Voor deze functie zijn dit cruciale succesfactoren om je doelen te kunnen behalen in samenwerking met je team en de business. Voor deze functie in dit team ligt de nadruk op lef. Je denkt proactief mee en bemoeit je vanuit jouw expertise en commerciële mindset met inhuurvraagstukken. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.