Realisatiemanager Privacygovernance
- Den Haag
- Politie
- 61 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
36
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
18 november 2024
Einddatum
31 oktober 2025
Reageren voor
25 september 2024
Opdrachtbeschrijving
ZZP'er gezocht voor een uitdagende opdracht in privacy governance. JE TAKEN - Je stelt een projectplan op voor de succesvolle implementatie van het vastgestelde “Voorstel verbetering privacygovernance”. - Je bent verantwoordelijk voor de realisatie van bovengenoemd projectplan binnen de gestelde randvoorwaarden van kwaliteit, tijd en geld. - Je legt periodiek verantwoording af aan een nog in te richten stuurgroep over bovengenoemde aspecten. - Je richt de privacyorganisatie in volgens de vastgestelde hoofdlijnen, rekening houdend met het three-lines-of-defence model. - Je werkt nadere details en invullingen van de hoofdlijnen uit en richt taken, verantwoordelijkheden, en bevoegdheden helder in. - Je zet een kwaliteitscyclus op en richt deze in. - Je geeft vorm aan processen zoals de privacydriehoek, de verbinding met de eenheden en portefeuilles, en het beheer en onderhoud van centrale registraties. - Je richt verschillende offices (CPO, PF en FG) in en brengt ze in positie, inclusief het oprichten van een PF-office en het centraal plaatsen van privacyadviseurs voor de portefeuilles. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt ervaring met projectmanagement en het opstellen van projectplannen. - Je hebt kennis van privacyvraagstukken en ervaring met het inrichten van privacyorganisaties. - Je kunt werken volgens het three-lines-of-defence model. - Je bent in staat om taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden helder in te richten. - Je hebt ervaring met het opzetten en inrichten van kwaliteitscycli. - Je bent communicatief sterk en kunt processen vormgeven en implementeren. - Je kunt zelfstandig werken en legt verantwoording af aan stuurgroepen. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.