Projectsecretaris Programma team Implementatie AM in de regio (IAR)
- Utrecht (hybride)
- Rijkswaterstaat
- 7 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief ?
€ 89.75
Uren per week ?
36
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 mei 2025
Einddatum
1 augustus 2025
Reageren voor
27 april 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor de rol van secretaris binnen een dynamisch programmateam. Je bent verantwoordelijk voor zowel de beheersing van werkprocessen als de implementatie van diverse overlegstructuren. Daarnaast draag je bij aan de voortgang van experimenten en de implementatie van assetmanagement (AM) binnen de regio's. JE TAKEN - Vaststellen van agenda's, verslaglegging en documentatie van diverse overlegvormen, waaronder stuurgroep, regionale teams en programmateam. - Adviseren en ondersteunen om de werkwijze werkend te krijgen en de voortgang van experimenten en implementatie AM te bewaken. - Bewaken dat alle betrokkenen rondom de transitie en implementatie op de juiste tijd en met de gewenste kwaliteit hun bijdragen leveren. - Zorgen dat alle overleggen in de governance bijdragen aan de uitvoering van de transitie en implementatie. - Ondersteunen en adviseren van de regionale implementatieteams zodat zij het proces in de regio kunnen begeleiden. - Contact onderhouden tussen de stuurgroep, het programmateam, het directeurencollectief, stakeholders, en de regionale transitieteams. OVER DE OPDRACHTGEVER De organisatie achter deze ZZP opdracht is een uitvoeringsorganisatie van het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. Al meer dan 200 jaar werken zij dagelijks aan een veilig, leefbaar en bereikbaar Nederland. Ze beheren en ontwikkelen de rijkswegen, -vaarwegen en -wateren en zetten in op een duurzame leefomgeving. Samen met anderen werken ze aan een land dat beschermd is tegen overstromingen, waar voldoende groen is, en voldoende en schoon water. En waar je vlot en veilig van A naar B kunt. GEZOCHT PROFIEL - Je beschikt aantoonbaar over minimaal 2 jaar kennis van en werkervaring met een secretarisrol of projectbeheersing, bij voorkeur in een overheid/ambtelijke omgeving. - Je beschikt aantoonbaar over minimaal een afgeronde communicatieve of bestuurlijke opleiding op HBO-niveau. - Je hebt aantoonbare kennis van en ervaring met secretarisondersteuning en/of beheersingswerkzaamheden. - Je beschikt over de genoemde competenties en vaardigheden. COMPETENTIES - Plannen en organiseren: Je krijgt energie van het geven van advies rondom overlegstructuren en ondersteunt de stuurgroep implementatie van assetmanagement. - Samenwerken: Je werkt nauw samen met het programmateam en diverse belanghebbenden, wat je motivatie en voldoening geeft. - Communicatieve vaardigheden: Je vervult de rol van secretaris ook voor diverse andere overleggen, zoals de portefeuillehoudende directeuren en de regionale coördinatoren. - Kritisch/analytisch in bestuurlijke context: Je presteert prima in een omgeving waarin de druk soms hoog is en de belangen groot zijn. Van jou wordt stressbestendigheid, flexibiliteit en een kritische blik verwacht. In je aanpak ben je scherp en alert, werk je planmatig en kom je met goed afgewogen oordelen en adviezen met oog voor de diverse belangen. ARBEIDSVOORWAARDEN - Interesse? Stuur je recente CV in Word-formaat + onderbouwing van de eisen en wensen (als voorblad) en je all-in uurtarief excl. BTW uiterlijk 27 april 2025, voor 10:00 uur. - Bandbreedte tarief: € 80,- / € 89,75 per uur. - Optie tot verlenging: 1 x max. 3 maanden na afloop initiële opdracht. - Prognose aantal uur: 32 - 36 uur per week (minimaal ma-do). - Bijzonderheden AVG: Geen foto. Geen persoonsgegevens zoals (mail)adres, telefoonnummer, geboortedatum, nationaliteit of LinkedIn. Geen leveranciersgegevens mogen zichtbaar zijn op het format. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.