Projectleider inkoop
- Doorn
- Inhuurdesk
- 175 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
24
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
24 juni 2024
Einddatum
23 juni 2025
Reageren voor
Niet opgegeven
Opdrachtbeschrijving
ZZP'er gezocht voor een uitdagende opdracht in de inkoopsector bij een gemeentelijke organisatie. JE TAKEN - Opstellen van een projectplan voor de inkoopprocessen, inclusief doelstellingen, resultaten, planning, doorlooptijd, inzet/capaciteit/uren en kosten. - Periodieke verantwoording afleggen aan de ambtelijke en bestuurlijke opdrachtgever over de voortgang van het project. - Samenstellen en aansturen van een projectteam. - Zorgdragen voor de uitvoering van het projectplan. - Voortgang van de uitvoering bewaken en bespreken met het projectteam. - Kiezen van een veranderaanpak die past bij de organisatie en de noodzaak van de verandering. - Betrokkenen meenemen in het veranderverhaal vanuit verschillende invalshoeken. - Stimuleer de veranderbereidheid bij betrokkenen. - Duidelijk communiceren over visie, veranderaanpak, beoogde resultaten en planning. GEZOCHT PROFIEL - HBO/Academisch werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met Nevi 1 en Nevi 2 (of gelijkwaardig). - Kennis van en ervaring met projectmatig werken en leiding geven aan projecten. - Kennis van en ervaring met processen binnen een gemeente. - Kennis van en ervaring met verandervraagstukken op inkoopgebied. - Politieke en bestuurlijke sensitiviteit. - Stressbestendigheid en integriteit. - Minimaal 3 jaar aantoonbare relevante werkervaring binnen de (lokale) overheid op het gebied van inkoop. - Projectmatig en zelfstandig kunnen werken. - Planner en organisator. - Zorg voor kwaliteit, tijdigheid en volledigheid. - Klant- en kwaliteitsgerichte werkhouding. - Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk). - Resultaatgericht, proactief, analytisch inzicht, flexibel, werkt en denkt integraal. - Gevoel voor ambtelijke, politieke en bestuurlijke verhoudingen. - Initiatiefrijk, verantwoordelijkheidsgevoel, lef en inlevingsvermogen in een ander. De gemeente Utrechtse Heuvelrug zoekt een projectleider inkoop voor 24 uur per week voor een periode van 12 maanden met een verlengingsoptie van 2 x 6 maanden. Het doel is om het doel- en rechtmatig inkopen te bevorderen door de huidige inkooporganisatie te optimaliseren. Je gaat procesbeschrijvingen opstellen, templates en systemen verbeteren, zorgen voor voldoende capaciteit en de kwaliteit en ervaring waarborgen. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.