Freelance opdrachten

Project Management Officer

  • Apeldoorn
  • Het Kadaster
  • Meer dan een jaar geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

24

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

12 februari 2024

Einddatum

12 augustus 2024

Reageren voor

29 januari 2024

Opdrachtbeschrijving

Ben jij een ervaren freelancer en op zoek naar een nieuwe uitdagende opdracht? Beschik je over de vaardigheden om als Project Management Officer (PMO) de complexe processen binnen een organisatie te stroomlijnen en optimaliseren? Voor een toonaangevend zelfstandig bestuursorgaan dat gespecialiseerd is in vastgoedgegevens, zoeken we een PMO die helpt bij het effectief beheren van projectinformatie en het aansturen van projectonderdelen. Als PMO ben je de centrale figuur die het overzicht bewaart over de sturingsinformatie en zorgt voor de juiste communicatie binnen het projectteam. Je bent verantwoordelijk voor de betrouwbaarheid en toegankelijkheid van belangrijke projectdocumenten en zorgt dat het project volgens gestelde kwaliteitsnormen en richtlijnen wordt uitgevoerd. De opdrachtaanbieder is op zoek naar een freelancer die: - De voortgang van projecten in de gaten houdt en proactief afwijkingen signaleert; - Bijdraagt aan het opstellen van rapportages en projectdossierbeheer; - Kwaliteitsaspecten bewaakt en naleving van standaarden en procedures garandeert; - De projectmanager assisteert met management- en voortgangsrapportages; - De interne communicatie optimaliseert en verbetert; - Secretariële en organisatorische ondersteuning biedt aan de projectmanager; - Deelprojecten kan leiden op junior projectmanagement niveau. Specifieke taken voor deze ZZP opdracht omvatten het coördineren van aanbestedingen, ondersteunen van de implementatie van nieuwe systemen conform aanbestedingsresultaten en het opstellen van documentatie voor audits en het Adviescollege ICT. Hierbij zal de PMO fungeren als de sparringpartner voor de senior projectmanager, vergaderingen en opleidingen organiseren, verslaglegging verzorgen, programmabudgetten verantwoorden, communicatieberichten opzetten en beheer van projecten in Fortes Change Cloud (FCC) uitvoeren. De ideale kandidaat heeft ervaring met configuratiemanagement, diverse registraties en het aansturen van projectonderdelen. Je bent bekend met verschillende projectmanagement tools en technieken en bewaart met een scherp oog voor detail het overzicht over het gehele project. Geïnteresseerd in deze freelance opdracht? Reageer dan snel met je motivatie en CV en ontdek de mogelijkheden bij deze organisatie.

Bekijk externe opdracht