Freelance opdracht

Programmaondersteuner Natuurmonitoring

  • Utrecht
  • BIJ12
  • 160 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

36

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

10 juli 2024

Einddatum

9 juli 2025

Reageren voor

Niet opgegeven

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een gedreven programmaondersteuner met ervaring in natuurmonitoring en interbestuurlijke programma’s. Deze ZZP-opdracht biedt een kans om een substantiële bijdrage te leveren aan natuurmonitoring in Nederland. De functie bevindt zich deels op locatie in Utrecht en deels vanuit huis, met een tijdsduur van 32 tot 36 uur per week. Tevens zijn er verlengingsopties van 2 maal 12 maanden, onder dezelfde contractuele voorwaarden. Hieronder vind je meer informatie over de taken, het gewenste profiel en de context van deze opdracht. Interesse gewekt? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina. Dit freelance platform in Nederland biedt een breed scala aan freelance opdrachten, perfect voor wie op zoek is naar nieuwe uitdagingen en flexibele werkmogelijkheden als ZZP'er. Lees snel verder voor meer details over deze specifieke opdracht. Verbeter de VHR-monitoring binnen het landelijk stelsel van natuurmonitoring en maak deel uit van een gemotiveerd team van experts en projectleiders. Jij organiseert, faciliteert en ondersteunt waarbij je o.a. zorgt dat afspraken goed worden genoteerd en documenten zorgvuldig worden beheerd. Wil jij jouw expertise inzetten voor natuurmonitoring? Lees dan hieronder verder naar wat deze freelance opdracht inhoudt. JE TAKEN - Bewaken van afspraken. - Beheren van de programma-mailbox en beantwoorden van vragen. - Plannen en maken van afspraken inclusief agendamanagement van de programmamanager. - Organiseren van de facilitaire zaken van bijeenkomsten met interne en externe partijen (zaalreservering, catering, beamer, en andere benodigdheden). - Verslagleggen van de bijeenkomsten. - Beheren van documenten, verzamelen van informatie en die op de juiste plek op Sharepoint/Teams zetten. - Beheren van Sharepoint/Teams: gebruikers toevoegen, algehele structuur beheren, aanpassingen doen o.b.v. behoeften prorgrammateam, enz. - Actief bijhouden van de contactenlijst en wie in welke werkgroepen/gremia deelneemt. - Uitvoeren van werkzaamheden ter ondersteuning van communicatie, zoals mailings, nieuwsbrieven. - Programmasecretaris en projectleiders ondersteunen bij inkoopprocessen. - Bijhouden van de programma-administratie, waaronder de financiële administratie. - Pro-actief meedenken en met suggesties komen voor verbeteringen t.a.v. de organisatie van het programma. GEZOCHT PROFIEL - Ervaring met interbestuurlijke programma’s. - Pré: Ervaring in het natuur- of provinciaal domein. - Je bent goed in het plannen en organiseren van taken. - Proactief en oplossingsgericht denken en handelen. - Je haalt plezier uit het creëren van orde en overzicht. - Vaardigheden met Sharepoint/Teams zijn een grote plus. - Goede communicatieve vaardigheden en in staat om zelfstandig en in teamverband te werken. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
natuurbeheer, programmanagement, administratie, communicatie