Procesregisseur Toekomstbestendig Theater
- Overijssel
- Hardenberg
- 5 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
8
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
Niet opgegeven
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
24 april 2025
Opdrachtbeschrijving
Wil jij bijdragen aan de ontwikkeling van een toekomstbestendig theater en heb je ervaring als procesregisseur? De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een uitdagende ZZP opdracht in Hardenberg. Je gaat aan de slag met de verdere ontwikkeling van Theater de Voorveghter. Het project bevindt zich in een cruciale fase waarin diverse onderzoeken en betrokkenheid van meerdere partijen noodzakelijk zijn. Je speelt een sleutelrol in het begeleiden van dit proces en zorgt voor een goede afstemming tussen alle betrokkenen. JE TAKEN - Begeleiden van het proces rondom de ontwikkeling van Theater de Voorveghter. - Verbinden van ruimtelijke en bouwtechnische vraagstukken met inhoudelijke en theater technische aspecten. - Actief deelnemen aan vergaderingen zoals PFO’s, stuurgroep- en projectgroepvergaderingen, en gemeenteraadsbijeenkomsten. - Opstellen van college- en raadsvoorstellen. - Adviseren van de portefeuillehouder over de voortgang van het project. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding. - Minimaal 3 jaar werkervaring als procesregisseur/strategisch adviseur binnen het sociaal/maatschappelijk domein binnen een gemeente. - Ervaring met huisvestingsopgaven van kunst/cultuur. - Beschikbaar vanaf april 2025 voor 8 uur per week. - Een maximum uurtarief van €105,- excl. btw en incl. reiskosten. SELECTIECRITERIA - Minimaal 1 jaar werkervaring als projectleider op het gebied van huisvestingsopgaven van kunst/cultuur/maatschappelijk vastgoed bij een gemeente (30 punten). - Minimaal 2 jaar werkervaring als strategisch adviseur binnen het maatschappelijk domein van een gemeente (25 punten). - Ervaring met samenwerkingsprocessen waarbij de belangen van diverse stakeholders in acht worden genomen (20 punten). - Ervaring met het deelnemen aan multidisciplinaire werkgroepen en het opstellen van college- en raadsvoorstellen (15 punten). - Afgeronde opleiding op het gebied van strategisch en/of organisatie management (10 punten). COMPETENTIES - Analytisch vermogen. - Communicatieve vaardigheden. - Leiderschap. - Verandervermogen. - Probleemoplossend vermogen. - Overtuigingskracht en een actieve, enthousiaste houding. - Politiek-bestuurlijke sensitiviteit. BEGELEIDINGSPROCES Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen. Stap 2: Selectie van 10 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek. Stap 4: Selectiegesprek met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. BENODIGD AANTAL PROFESSIONALS 1. CV-EISEN Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. WERKDAGEN Hybride werken is mogelijk. PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 1 mei 2025 vanaf 11:30 uur. Kandidaten ontvangen uiterlijk op maandag 28 april 2025 bericht. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - De opdrachtgever zal om een geheimhoudingsverklaring vragen. - De opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen. - De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). - Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. - Het uurtarief kan worden gewijzigd volgens de CBS-indexering. Meer informatie Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 22 april 2025 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 23 april 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 24 april 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kun je reageren.