Procesbegeleider Startwijken (Warmtetransitie)
- Nederland
- Gemeente Zutphen
- 14 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 juni 2025
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
28 april 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven procesbegeleider voor het begeleiden en stimuleren van bewonersinitiatieven in de startwijken uit de Transitievisie Warmte. JE TAKEN - Zorgen voor verbinding tussen bewoners en de gemeente. - Bewonersinitiatieven zoeken in de startwijken en deze begeleiden naar professionalisering. - Bewoners aanzetten tot gedragsverandering en maatregelen gerelateerd aan de energietransitie. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het begeleiden van bewonersinitiatieven. - BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet je gebruik maken van eigen telefoon en laptop. - Voor deze aanbesteding past de inschrijver SROI toe ter waarde van 1% (ZZP) of 2% (detacheringsbureau) indien de opdracht >75.000,- passeert. - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het begeleiden van bewonersinitiatieven. - Aantoonbare werkervaring met het verbinden van doelen van de energietransitie met bewonersbelangen. - Aantoonbare werkervaring met het kunnen omgaan met diversiteit in verschillende bewonersgroepen. - Aantoonbare kennis van en/of werkervaring met warmtetransitie en isolatiemaatregelen. COMPETENTIES - Aanpassingsvermogen. - Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling). - Luisteren. - Tactisch gedrag. - Motiveren. - Samenwerken. - Organiseren. BENODIGD AANTAL PROFESSIONALS Er kunnen verschillende procesbegeleiders in verschillende wijken worden ingezet. SELECTIEPROCES Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. Kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld. Stap 2: Selectie cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde gunningscriteria. De 10 kandidaten die het beste scoren worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten en bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die het beste scoren worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek. Stap 4: Selectiegesprek In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort, zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren. FUNCTIESCHAAL Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. FEE FLEXTENDER Flextender brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. CV-EISEN Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. WERKDAGEN De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Hybride werken is mogelijk. PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 8 mei 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 6 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). - BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet je gebruik maken van eigen apparatuur. - Voor deze aanbesteding past de inschrijver SROI toe ter waarde van 1% (ZZP) of 2% (detacheringsbureau) indien de opdracht >75.000,- passeert. - Gemeente Zutphen hecht waarde aan maatschappelijk verantwoord ondernemen. In dat kader is sociaal aanbesteden en daarmee Social Return onderdeel van het duurzame inkoopbeleid. Voor deze aanbesteding past de inschrijver SROI toe ter waarde van 1% (ZZP) of 2% (detacheringsbureau) indien de opdracht >75.000,- passeert. Social Return is een menukaart van 3 onderdelen: Sociale inkoop, maatschappelijke activiteiten en arbeidstoeleiding mogen ingezet worden als sociaal rendement (de beoordeling daarvan wordt gedaan door de SROI-adviseur van de gemeente Zutphen). Een combinatie van deze mogelijkheden voor de inzet van Social Return is ook toegestaan. De nadere invulling van de Social Return verplichting is binnen de beschreven mogelijkheden vrij en vindt altijd plaats in overleg met de adviseur SROI van de gemeente Zutphen. Binnen zeven kalenderdagen na definitieve gunning van de opdracht moet de opdrachtnemer contact opnemen met de adviseur SROI. Contactgegevens worden direct na gunning verstrekt. - De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf en kan worden toegevoegd aan het CV. Meer informatie Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 16 april 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 18 april 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 28 april 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kun je reageren.