Freelance opdracht
Premium opdracht

Procesbegeleider Servicepunt Woningverbetering

  • Schiedam
  • Gemeente Schiedam
  • 8 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

36

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

2 december 2024

Einddatum

1 december 2025

Reageren voor

Niet opgegeven

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer om de leefbaarheid in de wijk te vergroten via het Servicepunt Woningverbetering (SWV). Het SWV is het centrale loket in de stad waar huiseigenaren en Verenigingen van Eigenaren (VvE's) terecht kunnen met vragen over woningverbetering, verduurzaming en fundering. Het SWV-team bestaat uit 6 medewerkers en maakt deel uit van het grotere team Ruimtelijke Ontwikkeling en Beleid. Als procesbegeleider werk je binnen het SWV onder leiding van de coördinator particuliere woningverbetering en ben je verantwoordelijk voor de procesaanpak van de toegewezen adressen. Daarnaast ondersteun je de adviseurs waar nodig. JE TAKEN - Je werkt aan 2 omvangrijke subsidieprojecten: Het Volkshuisvestingsfonds voor Schiedam Oost (VHF) en het Nationaal Isolatie Programma (NIP). - Je bent het aanspreekpunt voor zowel inwoners als de interne organisatie. - Je zet een projectaanpak op en registreert de voortgang adequaat. - Bij het VHF Oost richt je je op circa 500 woningeigenaren die onder de verduurzamingsaanpak vallen. - Je verbetert de organisatiegraad van VvE's en stimuleert hen tot onderhouds- en verduurzamingsafspraken. - Bij het NIP richt je je stadsbreed op grote VvE's die moeten verduurzamen. - Je begeleidt VvE's in het doen van subsidieaanvragen voor dynamisch waterzijdig inregelen van warmteinstallaties. - Je begeleidt VvE's in het plannen, aanvragen en uitvoeren van isolerende maatregelen zoals HR++ beglazing, dak- en vloerisolatie en gevelisolatie. - Je ondersteunt VvE's bij hun aanvragen en voert de bijbehorende financiële administratie uit. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt affiniteit met het verduurzamen van gebouwen. - Je hebt MBO+/HBO werk- en denkniveau en bent administratief sterk. - Je hebt ongeveer 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie, bijvoorbeeld vanuit de overheid of als VvE Beheerder. - Je bent een teamspeler die graag samenwerkt met anderen om concrete resultaten te realiseren. - Je kunt je mondeling en schriftelijk goed uitdrukken en bent in staat mensen te enthousiasmeren en te stimuleren. - Je bent flexibel en kunt goed presenteren voor een groep. - Je bent bereid om incidenteel in de avonduren te werken voor formele VvE-vergaderingen of presentaties. WAT BIEDT DE OPDRACHTGEVER? - Een boeiende klus in een projectteam met enthousiaste collega's waar alle ruimte is voor jouw frisse blik, expertise en ondernemerschap. - Een opdracht voor 36 uur per week. - Een opdrachtduur van 12 maanden met mogelijkheid tot verlenging. - Een kantoor in het centrum van de stad, uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
bouw, duurzaamheid, projectmanagement, vastgoed