Proces Manager
- Apeldoorn
- Het Kadaster
- 81 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
36
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 oktober 2024
Einddatum
30 september 2025
Reageren voor
3 september 2024
Opdrachtbeschrijving
ZZP'er gezocht voor een uitdagende IT opdracht. Heb jij ervaring met procesmanagement en zie jij het zitten om aan de slag te gaan met een groot aantal IT leveranciers? Dan is deze opdracht iets voor jou. De opdrachtgever beheert veel data over vastgoed in Nederland en gebruikt deze voor verschillende toepassingen, van wettelijke taken tot voorzieningen voor andere organisaties. Binnen de IT afdeling werken ze met Scrum en DevOps, en de teams zijn verantwoordelijk voor de volledige technische dienstverlening, van idee tot productie. In een dynamische en informele werksfeer biedt de organisatie uitdagende werkzaamheden met ruimte voor ontspanning zoals tafeltennis, gamen, of werken met de 3D printer. Er is ook een innovation hub om in een andere sfeer samen te werken. De opdrachtgever staat aan de vooravond van een grote verandering waarbij een groot deel van de infradiensten opnieuw aanbesteed wordt en er samengewerkt gaat worden met een externe SIAM leverancier. Als Proces Manager ga je werken in het processenteam van de IT afdeling en ben je verantwoordelijk voor het aansturen van meerdere externe IT leveranciers. Je onderhoudt contacten met de interne klanten binnen de IT afdeling, waaronder de DevOps teams, Productmanagers en Productowners. Je opereert op operationeel/tactisch niveau en waar nodig op strategisch niveau. Binnen procesmanagement ben je inzetbaar op verschillende vlakken zoals Incident, Change, Problem, Config enz. Ook Service Level Management is jou niet vreemd. Je werkt nauw samen met de verschillende stakeholders om wensen te vertalen naar goede oplossingen die passen in de IT-strategie. VERANTWOORDELIJKHEDEN Je onderhoudt klant- en leveranciersrelaties, waarbij je primair fungeert als aanspreekpunt voor ‘jouw’ ICT-leveranciers. Je draagt zorg voor het identificeren, formuleren, afstemmen en contractueel vastleggen van dienstverlening. Je ontwerpt processen en implementeert deze. Je doet verbetervoorstellen en rapporteert hierover. Je participeert in projectgroepen en bent in staat tijdig in te spelen op de huidige en toekomstige verwachtingen en technische mogelijkheden. Je presenteert de bereikte resultaten, doorgevoerde verbeteringen en nieuwe inzichten. GEZOCHT PROFIEL De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer die: - Ervaring heeft met procesmanagement en het aansturen van IT leveranciers. - Bekend is met Scrum en DevOps methodieken. - Service Level Management als geen geheimen voor zich heeft. - Sterk in zijn/haar schoenen staat en goed kan communiceren met verschillende stakeholders. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.