Proces analist personeelszaken
- Zutphen
- Gemeente Zutphen
- 53 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
24
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
14 oktober 2024
Einddatum
31 maart 2025
Reageren voor
2 oktober 2024
Opdrachtbeschrijving
Ben jij een expert in HRM processen en vind je het belangrijk dat deze processen duidelijk en begrijpelijk zijn voor iedereen? De gemeente Zutphen zoekt een gedreven freelancer die als proces analist aan de slag gaat om de personeelsprocessen inzichtelijk en begrijpelijk te maken. Informatievoorziening speelt een cruciale rol binnen de organisatie en jouw bijdrage zal helpen om deze processen naar een hoger volwassenheidsniveau te tillen. Betrouwbare en transparante processen zijn essentieel om ervoor te zorgen dat gegevens actueel, compleet, schoon, consistent, geloofwaardig en compliant zijn. VERANTWOORDELIJKHEDEN - Beschrijven van de huidige HRM processen binnen de gemeente Zutphen. - Waarborgen van inzichtelijkheid, volledigheid, betrouwbaarheid en eenduidigheid van procesbeschrijvingen. - Adviseren van collega's en management over het werken met bestaande processen. - Proactief advies geven over optimalisatie van processen voor een effectievere workflow. - Samenwerken met informatie managers, informatiebeveiligingsspecialisten (ISO, CISO) en de Privacy Officer (PO). - Adviseren over nieuwe verwerkingen en de aanschaf en ontwikkeling van nieuwe ICT-voorzieningen. GEZOCHT PROFIEL - Uitgebreide kennis en ervaring met HRM processen. - Sterke adviesvaardigheden en politieke sensitiviteit. - Vermogen om proactief advies te geven aan management en collega's. - Uitstekende samenwerkingsvaardigheden. - Ervaring met informatiebeveiliging en privacy aspecten. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.