Freelance opdracht

Medior/Senior inkoopadviseur

  • Nijverdal
  • Gemeente Hellendoorn
  • 35 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

32

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 november 2024

Einddatum

28 februari 2025

Reageren voor

Niet opgegeven

Opdrachtbeschrijving

Bij het team Bedrijfsvoering zoeken we voor het onderdeel inkoop een Medior/Senior-Inkoopadviseur. ALGEMENE INFORMATIE Het team Bedrijfsvoering bestaat uit de onderdelen: financiën, P&O, administratie sociaal domein, belastingen, inkoop en juridische zaken. Het team bestaat uit circa 50 medewerkers. In verband met zwangerschapsverlof van de huidige senior inkoopadviseur, zoekt de opdrachtgever een tijdelijke vervanging voor de periode van 5 februari 2024 tot 1 juli 2024. WAT GA JE DOEN? Als Medior/Senior-Inkoopadviseur ondersteun je vanaf november 2024 voor een periode van minimaal 4 maanden de afdeling inkoop. Het betreft een invulling voor 32 uur per week. Je begeleidt inkooptrajecten die onder het aanbestedingsrecht kunnen vallen, zoals enkelvoudige en/of meervoudige onderhandse inkoopprocedures, maar ook Europese Aanbestedingen. Je bent verantwoordelijk voor het organiseren van (Europese) aanbestedingen en begeleidt het Europese aanbestedingstraject van A tot Z. Hierbij heb je een autonome en verantwoordelijke rol en ben je verantwoordelijk voor het inventariseren van de inkoopbehoefte bij stakeholders, hierover adviseren en dit vertalen naar de meest optimale procedure en inkoopstrategie. Daarnaast richt je multidisciplinaire inkoopprojectteams in en stuur je deze aan. Samen met je collega's werk je aan de beheersing van werkprocessen en werkverdeling, alsook de kwaliteit van de dienstverlening op het terrein van (Europees) inkopen. Waar mogelijk zoek je actief de samenwerking op met omliggende gemeenten. Al met al een uitdagende, zelfstandige en verantwoordelijke functie. FUNCTIE-EISEN De Medior/Senior-Inkoopadviseur die de opdrachtgever zoekt, is een energieke en verbindende professional die in staat is om op een positief-kritische wijze tegenwicht te bieden. Je hebt minimaal een afgeronde hbo-/wo-opleiding en minimaal 3-4 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie met kennis van inkoop en aanbesteden binnen een gemeente. Kandidaten met inkoopervaring in landelijke gemeenten in het oosten van het land (Twente/Drenthe) genieten de voorkeur. Je hebt aanvullende inkoopopleidingen afgerond en minimaal 3-4 jaar ervaring met het begeleiden van Europese aanbestedingen. Je hebt kennis en ervaring met de afhandeling van klachten over aanbestedingen. Daarnaast beschik je over goede gespreks- en adviesvaardigheden en ben je bestuurlijk sensitief. Klantgerichtheid en kwaliteit zijn vanzelfsprekend; het zit in jouw aard om intern en extern sterke relaties op te bouwen. Je luistert goed naar anderen en zoekt naar de vraag achter de vraag. Je werkt graag samen en draagt kennis over. Je bent flexibel, zelfstandig en hebt een sterk analytisch vermogen. Bovendien ben je bekend met projectmatig en resultaatgericht werken. Je bent communicatief vaardig en overtuigend en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
inkoop, overheid, projectmanagement, advies