Medewerker Uitkeringsadministratie
- Zevenaar
- Samenwerking de Liemers
- 106 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
24
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 september 2024
Einddatum
1 december 2024
Reageren voor
12 augustus 2024
Opdrachtbeschrijving
ZZP'er gezocht voor een tijdelijke opdracht binnen de uitkeringsadministratie. De opdrachtgever zoekt versterking voor een leuk team van ongeveer 5 medewerkers. Deze rol helpt een fase te overbruggen waarin een nieuwe collega verder ingewerkt kan worden. De ideale kandidaat brengt rust en stabiliteit in het team en is bereid samen te werken. Er is eventueel een combinatie mogelijk met de opdracht voor Debiteurenbeheer (12-24 uur), maar bij voorkeur wordt iemand gezocht voor de Uitkeringsadministratie voor 32-36 uur per week. We bespreken graag de mogelijkheden met de juiste kandidaat. Interesse? Reageer via de link onderaan deze pagina. JE TAKEN - Administratieve werkzaamheden in het kader van de Participatiewet, Ioaw, Ioaz en Bbz. - Verwerken van nieuwe aanvragen en mutatieonderzoeken. - Aanmaken van uitkeringsdossiers en invoeren van mutaties. - Controleren van inkomstenformulieren en berekenen van verrekenbare inkomsten. - Verwerken van beslagleggingen en overige facturen/post. - Dagelijks draaien van betalingsruns. - Ondersteunen van collega’s bij vragen over betalingen en/of verrekeningen. GEZOCHT PROFIEL - Je bent een teamspeler en werkt graag samen. - Je kunt (zelfs voor korte duur) rust en stabiliteit brengen. - Je hebt ervaring met administratieve werkzaamheden binnen de genoemde wetgeving. - Je bent beschikbaar voor 32-36 uur per week (bij voorkeur). - Je bent proactief, nauwkeurig en communicatief vaardig. - Je hebt bij voorkeur ervaring met debiteurenbeheer (is een pre, geen must). Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.