Medewerker Servicedesk (2X)
- Nijmegen
- iRvN
- 174 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
40
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 juli 2024
Einddatum
30 juni 2025
Reageren voor
10 juni 2024
Opdrachtbeschrijving
Servicedesk medewerker gezocht voor het Rijk van Nijmegen. De opdrachtgever richt zich op het beheer, ontwikkeling en exploitatie van een gestandaardiseerde, geconsolideerde en gecentraliseerde ICT-infrastructuur voor gemeenten. Het beheerdomein omvat de gemeenten Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen, Mook en Middelaar, Nijmegen en Wijchen, evenals de Omgevingsdienst en het Werkbedrijf. Elke dag helpen de teams van de opdrachtgever ruim 5.000 eindgebruikers met hun werkomgeving. Voor de ICT Servicedesk wordt nu een ervaren servicedesk medewerker gezocht. Let op: bij voldoende geschikte kandidaten kan de opdrachtgever besluiten meerdere kandidaten aan te nemen. Duo-aanbiedingen zijn niet toegestaan. JE TAKEN - Verantwoordelijk voor gemelde incidenten bij jou. - Incidenten bewaken, oplossen en communiceren met eindgebruikers. - Dagelijkse gang van zaken bij een Skilled ServiceDesk begrijpen en verstoringen in werkprocessen zo snel mogelijk elimineren. - Verder kijken dan de melding om het probleem achter de melding te achterhalen. - Ondersteuning bieden aan je collega’s. GEZOCHT PROFIEL - Ervaring met werken op een servicedesk. - Vaardig in communicatie met eindgebruikers en collega's. - Proactief in het oplossen van problemen en storingen. - Teamplayer met een klantgerichte instelling. - Bekend met gemeentelijke ICT-omgevingen is een pluspunt. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.