Freelance opdracht

Medewerker Officemanagement

  • Lelystad
  • Omgevingsdienst Flevoland & Gooi En Vechtstreek
  • 55 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

36

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

28 oktober 2024

Einddatum

30 april 2025

Reageren voor

Niet opgegeven

Opdrachtbeschrijving

Medewerker Officemanagement gezocht voor een dynamische freelance opdracht in Nederland. JE TAKEN - Voert aangeleverde gegevens in het zaaksysteem in. - Publiceert advertenties van vergunningen. - Zorgt dat alle correspondentie volgens richtlijnen verstuurd wordt. - Scant en registreert de inkomende en uitgaande post en koppelt die aan de juiste zaak. - Verzamelt, bewerkt en verstrekt gegevens. - Plant controles voor toezichthouders en zorgt ervoor dat het digitale dossier op orde is. - Bewaakt kwaliteit en de actualiteit van informatie en gegevens. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt bij voorkeur een afgeronde MBO opleiding niveau 4. - Jij bent georganiseerd, nauwkeurig en punctueel. - Aantoonbare beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. - Je hebt oog voor detail. - Je bent flexibel, proactief, betrouwbaar en een echte teamspeler. - Je hebt ervaring in een administratieve functie. - Aantoonbare kennis van het officepakket zoals Outlook, Word en Excel (kennis op het gebied van milieuvergunningverlening en handhaving is een pre). Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
administratie, officemanagement, zakelijke dienstverlening