Medewerker Loket
- Utrecht
- BIJ12
- Vandaag
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
40
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 juli 2025
Einddatum
1 juli 2026
Reageren voor
6 mei 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een uitdagende opdracht binnen het groene domein. Als medewerker van het loket ben je hét aanspreekpunt voor vragen van externe relaties over diverse onderwerpen binnen dit domein. Onze externe relaties zijn medewerkers van provincies, boeren en de pers. Vragen worden zowel telefonisch als schriftelijk (vaak per e-mail) gesteld en zijn divers van aard. Primair zul je vragen over Faunaschade en wolvenschade beantwoorden, zoals het gebruik van het online portaal MijnFaunazaken waar boeren hun faunaschade melden. Melders willen bijvoorbeeld weten wat de status van hun aanvraag is. Mogelijk zul je op termijn ook vragen gaan beantwoorden voor andere projecten. JE TAKEN - Beantwoorden van telefonische en schriftelijke vragen over Faunaschade en wolvenschade. - Achterhalen van de exacte vraag en voorzien van de juiste reactie. - Doorleiden van vragen naar inhoudelijke experts indien nodig. - Nauwkeurig vastleggen van klantvragen in het registratiesysteem TOPdesk. - Analyseren van gestelde vragen en gegeven reacties en doen van voorstellen voor verbetering. - Rapporteren over doelen en behaalde resultaten aan je manager. - Bijdragen aan de verbetering van de BIJ12-website indien nodig. GEZOCHT PROFIEL - Dienstverlenend, klantgericht, vriendelijk, geduldig en behulpzaam. - Goed omgaan met emoties en stress. - Interesse in het groene domein. - Snel kunnen schakelen tussen verschillende onderwerpen en werkzaamheden. - Zelfstandig kunnen werken, maar ook graag onderdeel van een team. - Oog voor kwaliteit en details. - Goede planning en organisatievaardigheden. Verder heb je: - MBO+ werk- en denkniveau. - Globale kennis van de aandachtsgebieden van BIJ12 (pré). - Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk. - Ervaring als helpdeskmedewerker en met het beantwoorden of doorleiden van telefonische en schriftelijke vragen. - Ervaring met het administratief vastleggen van vragen en antwoorden in systemen als TOPdesk. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.