Medewerker Loket
- Utrecht
- BIJ12
- 12 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
36
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 februari 2025
Einddatum
1 februari 2026
Reageren voor
Niet opgegeven
Opdrachtbeschrijving
LET OP: de opdrachtgever zoekt 2 kandidaten. OVER HET TEAM Binnen het Landelijk Informatiepunt (20 collega’s) ben je onderdeel van het Loket (6 collega’s). Het Loket ondersteunt momenteel voornamelijk de unit Faunazaken met telefonische en schriftelijke ondersteuningsvragen rondom Faunaschade (waaronder Wolvenschade). Hiërarchisch valt het Landelijk Informatiepunt onder de unit Expertiseteam Stikstof & Natura 2000, dit is één van de 4 units binnen de organisatie achter deze ZZP opdracht. Bij deze organisatie werken enthousiaste en gemotiveerde medewerkers. Professionaliteit en een open, gezellige werksfeer zijn hier erg belangrijk. DIT GA JE DOEN Als medewerker van het loket ben je hét aanspreekpunt voor externe relaties van de organisatie. Dit zijn medewerkers van provincies, boeren, maar bijvoorbeeld ook de pers. Vragen worden zowel telefonisch als schriftelijk (vaak per e-mail) gesteld en zijn divers van aard. Veel vragen gaan over het gebruik van het online portaal MijnFaunazaken waar boeren hun faunaschade melden. Melders willen bijvoorbeeld weten wat de status van hun aanvraag is. Soms gaat het over gebruik van applicaties zoals het Zwemwaterportaal. Het is jouw taak om de exacte vraag te achterhalen en die van de juiste reactie te voorzien. Samen met je directe collega’s zorg je voor beantwoording van alle vragen. Wanneer dit nodig is, leid je de vraag door naar een inhoudelijk expert binnen de organisatie. Het loket heeft met deze experts periodiek overleg om over de meest actuele kennis te beschikken. Uiteraard leg je alle klantvragen nauwkeurig vast in het registratiesysteem TOPdesk en bewaak je de acties en afspraken die gemaakt zijn met de relatie. Je analyseert de gestelde vragen en de gegeven reactie en doet voorstellen voor verbetering. Ook doe je indien nodig voorstellen voor verbetering van de website van de organisatie. Samen met het team rapporteer je over de resultaten van de gestelde doelen, onder andere aan je manager. DIT BEN JIJ Je bent klantgericht, vriendelijk, behulpzaam en je kunt goed omgaan met druk. Je vindt het leuk om mensen te woord te staan en verder te helpen, je in meerdere onderwerpen te verdiepen en je kunt snel schakelen tussen die verschillende onderwerpen en werkzaamheden. Je werkt zelfstandig, maar bent graag onderdeel van een team dat samen de klus klaart. In goede afstemming met je collega's zorg je voor een optimale bereikbaarheid van het loket. Verder heb je oog voor kwaliteit en details en kun je je werk goed plannen en organiseren. Verder heb je: - MBO+ werk- en denkniveau - Globale kennis van de aandachtsgebieden van de organisatie (pré) - Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk - Ervaring als helpdeskmedewerker en met het beantwoorden of doorgeleiden van telefonische en schriftelijke vragen - Ervaring met het administratief vastleggen van vragen en antwoorden in systemen als TOPdesk 36 uur per week 36 uur * 47 werkweken = 1.692 uur (per 12 maanden) Optie tot verlening: 2 maal 12 maanden Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.