Freelance opdracht

Medewerker Klantadvies

  • Arnhem
  • Omgevingsdienst Regio Arnhem
  • 6 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

32

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 december 2024

Einddatum

31 mei 2025

Reageren voor

21 november 2024

Opdrachtbeschrijving

Aan het begin van je werkdag kom je binnen in een spiksplinternieuw kantoor met het mooiste uitzicht, in hartje Arnhem. Met een kop koffie (of thee) doe je de weekstart met je collega’s. Wat staat er deze week op de planning en hoe kan je elkaar helpen? Je duikt je mailbox in en beantwoordt wat mailtjes. Zo heb je een mail met de vraag: heb ik een vergunning nodig voor het plaatsen van een schuur? In grote lijnen weet je het antwoord, maar de details kijk je toch nog even na voordat je antwoord geeft. Met je collega’s verdelen jullie de nieuwe vragen. Je logt in op het systeem om de burgers enthousiast en klantvriendelijk te helpen met de volgende stap in het realiseren van hun (bouw)plannen. Als dat nodig is, verwijs je naar informatie op onze website en andere relevante websites. Je begrijpt heel goed dat de mailer het fijn vindt als je de vraag begrijpt, daar goed antwoord op geeft en je ook echt verder helpt! Spreekt een ochtend/dag als dit jou aan? Word je blij van het verder helpen van mensen? De opdrachtgever zoekt een Medewerker Klantadvies (Front Office Medewerker) die op zoek is naar een uitdagende en dynamische werkomgeving en gewend is om in teamverband te werken. Je voelt je als een vis in het water als bijna geen vraag hetzelfde is. WAT JE KUNT EN KENT - Je hebt minimaal een afgeronde mbo-opleiding. - Ervaring met het verstrekken van informatie aan klanten. - De Nederlandse taal in woord en schrift goed in de vingers. - Affiniteit met bouwactiviteiten. Je bent iemand die… - Graag lekker aan de slag wil. - Goed kan samenwerken. - Klaar staat om de ander te helpen. - Handig is in het vinden van de juiste informatie op websites, bijvoorbeeld over wet- en regelgeving. - Begrip heeft voor het standpunt van de beller of mailer en geduldig kan uitleggen wat de spelregels rondom de (bouw)plannen zijn. VERANTWOORDELIJKHEDEN Wat je gaat doen - Je werkt in teamverband met eigen werkvoorraad. - Je vertaalt wettelijke teksten en vergunningsvrije spelregels naar begrijpelijke taal. - Je informeert burgers en soms ook bedrijven en partners over onze dienstverlening, regelingen en procedures. - Je adviseert over het proces van het indienen van een (vergunning)aanvraag. - Je verzorgt de administratieve afhandeling. - Je signaleert knelpunten en doet voorstellen om de dienstverlening te verbeteren. In deze functie werk je nauw samen in een team en beheer je je eigen werkvoorraad. Jouw voornaamste taak is het vertalen van wettelijke teksten en complexe regels naar begrijpelijke taal, zodat burgers en bedrijven de informatie helder kunnen begrijpen. Daarnaast informeer je hen over onze dienstverlening, regelingen en procedures, waarbij je ook adviezen geeft over het proces van het indienen van (vergunning)aanvragen. Naast het klantcontact handel je de administratieve verwerking van e-mails af die betrekking hebben op de Omgevingswet. Ook signaleer je knelpunten in het proces en kom je met verbetervoorstellen om de kwaliteit van onze dienstverlening verder te verhogen. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
klantenservice, administratie, bouw, overheid