Freelance opdrachten

Medewerker inkoop

  • Doorn
  • Inhuurdesk
  • 19 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

24

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

3 februari 2025

Einddatum

31 mei 2025

Reageren voor

Niet opgegeven

Opdrachtbeschrijving

OPDRACHT MEDEWERKER INKOOP Voor een periode van 1 februari t/m 31 mei 2025 is de opdrachtgever op zoek naar een gedreven freelancer voor de rol van Medewerker Inkoop. Daarna is er een verlengingsoptie van 3 x 4 maanden op afroepbasis van maximaal 8 uur per week. In deze freelance opdracht werk je bij het taakveld Inkoop (team Juridische Zaken, Openbare Orde en Veiligheid en Inkoop, thema Koers) om de contractregistratie binnen de organisatie te borgen. Je werkt nauw samen met de senior inkoopadviseur en de inkoopadviseur en levert een bijdrage aan het project inkoop voor het verder professionaliseren van inkoop binnen de organisatie (o.a. inrichting klantreis). JE TAKEN - Ondersteunen bij het inrichten van de klantreis: aansluiting tussen inkooptrajecten en contractbeheer. - Het vindbaar maken van informatie over inkoop op het intranet. - Ontwerpen van een registratieproces voor inhuurcontracten. - Implementatie van registratie inhuurcontracten en borgen van het registratieproces (gelinkt aan kernregistratie en rekening houdend met AVG). - Verdere professionalisering van contractbeheer. - Fungeren als aanspreekpunt voor collega’s met betrekking tot contractbeheer. - Inwerken van nieuwe medewerkers in contractbeheer zodra zij zijn aangenomen. - Onderzoeken van alternatieven voor de huidige contractbeheertool. - Bewaken van het proces en uitvoeren van kwaliteitscontroles. - Ondersteunen in het onderzoeken van de organisatiebehoefte met betrekking tot contractmanagement. - In kaart brengen van de huidige praktijk van contractmanagement binnen de organisatie. - Ondersteunen in het ontwerpen van het toekomstige contractmanagementproces. - (Co-)adviseren over de inrichting van contractmanagement, inclusief het gebruik van geschikte systemen. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal een HBO opleiding, affiniteit met het juridisch vakgebied is een pré. - Kennis en minimaal een half jaar ervaring op het gebied van contracten en inkoop. - Kennis van geautomatiseerde systemen zoals Topdesk en Purfact (spendtool). - Kennis van en ervaring met registratie van contracten en contractbeheer. - Ervaring met het professionaliseren van inkoop vanuit een project. - Contracten zelfstandig kunnen lezen en relevante informatie kunnen verwerken. - Ontbrekende informatie zelfstandig en proactief kunnen ophalen en verwerken. COMPETENTIES - Zelfstandig en samen kunnen werken. - Goede communicatieve vaardigheden. - Gestructureerd en planmatig werken. - Gevoel voor werken in een politiek-bestuurlijke omgeving. - Resultaatgericht werken. - Snel de weg vinden in de organisatie. - Praktisch en proactief ingesteld. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
inkoop, contractbeheer, juridisch, projectmanagement