Freelance opdracht

Medewerker HR Administratie

  • Borne
  • Gemeente Borne
  • 43 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

36

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

2 september 2024

Einddatum

31 december 2024

Reageren voor

Niet opgegeven

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een interessante opdracht binnen het HR-team van een dynamische organisatie. Het team Samen Werken bestaat uit zes toegewijde professionals, waaronder strategische HR-adviseurs, personeelsconsulenten en medewerkers personeelsadministratie. Samen houden zij zich bezig met alle strategische, tactische en operationele werkzaamheden op HR-gebied. Jouw ideeën, kennis en ervaring zijn van harte welkom om processen te verbeteren en te vernieuwen. De organisatie achter deze ZZP-opdracht is op zoek naar iemand die ervoor zorgt dat HR- en salarisprocessen op orde en geborgd zijn. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opstellen van contracten en documenten en zorg je voor een zorgvuldige onboarding van nieuwe medewerkers. Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en managers en informeert hen over diverse HR-aangelegenheden. De taken zijn als volgt: JE TAKEN - Het opstellen van arbeidsovereenkomsten, addenda, brieven en overige documenten. - Ervoor zorgen dat de personeelsdossiers up to date zijn. - Ondersteuning bieden op HR-projecten. - Verzorging van tijdige en correcte administratieve handelingen in het IDU (instroom, doorstroom, uitstroom) proces. - Onderhouden van contacten met instanties zoals het UWV, Visma-Raet en de Belastingdienst. - Borgen van de onboarding van nieuwe medewerkers inclusief communicatie en het organiseren van introductiedagen/trainingen. - Tijdig en correct aanleveren van personeels- en salarismutaties bij de salarisadministratie (Visma-Raet). - Controleren en akkoord geven op de proefproductie van de salarissen. - Maandelijkse oplevering van informatie omtrent de formatie en bezetting van de organisatie voor managementrapportages. - Inplannen van sollicitatiegesprekken en het plaatsen van vacatures. Daarnaast - Eerste aanspreekpunt voor en informeren van medewerkers en HR-collega's over arbeidsvoorwaarden, wet- en regelgeving, CAO en besluiten. - Vragen van gebruikers beantwoorden en rechten toekennen en/of stopzetten op het Youforce platform. - Schakel zijn richting de applicatiebeheerder voor procesverbeteringen en bijdrage leveren aan de ontwikkeling van nieuwe, digitale HR-processen. - Informeren van medewerkers over diverse verlofregelingen zoals zwangerschaps-, bevallings-, en ouderschapsverlof en correcte afhandeling van deze verlofsoorten richting medewerker, salarisadministratie en UWV. - uitleg geven over het personeelsinformatiesysteem en hoe er gewerkt wordt inclusief het organiseren en verzorgen van maandelijkse workshops voor nieuwe collega’s. - Nauw samenwerken en de back-up zijn voor je collega die verantwoordelijk is voor de salarisadministratie. GEZOCHT PROFIEL - Talent om zaken af te maken en te borgen. - MBO plus/HBO werk- en denkniveau. - Minimaal 2 jaar relevante werkervaring is een pré. - Actuele kennis op het gebied van HR en relevante wetgeving. - Ervaring met (de implementatie van) digitale HR-werkprocessen. - Gedegen kennis en ervaring met automatiseringssystemen zoals Youforce, EasyCruit en Beaufort. - Mensgerichte houding, nauwkeurigheid, stressbestendigheid en goede communicatieve vaardigheden. - Samenwerkingsgericht en denkt graag mee met het team, waarin hard werken afgewisseld wordt met gezelligheid en ontspanning. - Verbindende factor die makkelijk schakelt tussen verschillende disciplines. - Proactief, gericht op samenwerking en verantwoordelijk ingesteld. - Besef van werken in een politiek-bestuurlijke omgeving. - Snel schakelen en gestructureerd werken, integriteit in het omgaan met vertrouwelijke informatie. - Oplossings- en resultaatgericht met een actieve samenwerking. - Overzicht houden, vernieuwing meebrengen en kennis delen. Het HR-team maakt deel uit van de afdeling Samen Werken, waar ook de vakgebieden juridisch, financiën, inkoop, kwaliteit en control, informatisering en automatisering deel van uitmaken. Samen met ongeveer 50 collega’s faciliteren zij de organisatie op het gebied van bedrijfsvoering. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
HR, administratie, juridisch, financiën, inkoop, kwaliteit, automatisering