Freelance opdrachten

Medewerker Frontoffice - Servicedeskmedewerker

  • Stadskantoor, Arnhem
  • De Connectie
  • 345 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

36

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

2 april 2024

Einddatum

31 augustus 2024

Reageren voor

21 maart 2024

Opdrachtbeschrijving

BEN JIJ DE FREELANCE SERVICEMEDEWERKER DIE ZICH THUISVOELT IN DE WERELD VAN ICT EN DIENSTVERLENING? Als gedreven freelance professional op het gebied van ICT en facilitaire ondersteuning, staat er een gevarieerde en dynamische ZZP opdracht op je te wachten. De freelancemarkt is constant in beweging, en jij hebt de kans om je anderen in een freelance rol verder te helpen met hun gebruikersvragen en ICT-uitdagingen. WERKDAG OVERZICHT - Je start je dag om 8.00 uur, klaar om ondersteuning te bieden aan collega’s en klanten met al hun vragen op het gebied van ICT en facilitair beheer. - Je behandelt binnenkomende gesprekken variërend van geblokkeerde accounts tot complexe applicatievraagstukken. - Je maakt gebruik van ondersteunende systemen zoals TOPdesk voor het registreren van calls. - Je signaleert verstoringen, prioriteert deze en escaleert ze indien nodig naar de tweede lijn. Je neemt ook de verantwoordelijkheid om de communicatie hieromtrent te monitoren. - Naast telefonische ondersteuning is het mogelijk dat je op locatie werkzaamheden verleent. VERANTWOORDELIJKHEDEN EN INITIATIEF Als centraal aanspreekpunt zorg je ervoor dat incidenten efficiënt en adequaat worden opgelost. Dit vraagt om iemand die initiatief neemt en niet afwacht tot respons gegeven wordt. Je bent proactief en signaleert kansen voor verbetering binnen de dienstverlening. WAT JE LEUK VINDT OM TE DOEN - Het bieden van eerste- en tweedelijnsondersteuning aan gebruikers. - Het nemen van eigenaarschap over incidenten en deze opvolgen totdat ze zijn opgelost. - Het deelnemen aan projectoverleggen en meedenken over procesverbeteringen. - Het delen van kennis met collega’s om de dienstverlening te optimaliseren. DIT BEN JIJ! De ideale kandidaat voor deze freelance opdracht heeft een klantgerichte instelling en vindt het prettig om anderen te helpen met hun ICT-gerelateerde problemen. Communicatieve vaardigheden spelen een grote rol in deze functie, net als de wil om jezelf te ontwikkelen en kennis te delen. - Een relevante opleiding op minimaal MBO+ niveau. - Minstens 1 tot 2 jaar relevante werkervaring die jouw affiniteit met ICT en dienstverlening aantoont. - Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk. - Ervaring met ICT-systemen, waaronder Microsoft-producten en TOPdesk. Is deze ZZP opdracht in de wereld van ICT en facilitaire dienstverlening de volgende stap in jouw freelance carrière? Heb je interesse om deze rol op freelance basis te vervullen en jezelf verder te ontwikkelen als specialist? Aarzel dan niet en reageer op deze unieke kans!

Bekijk externe opdracht