Medewerker financiële administratie
- Delft
- Zuid-Holland Bereikbaar
- Meer dan een jaar geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
32
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
19 februari 2024
Einddatum
13 februari 2025
Reageren voor
Niet opgegeven
Opdrachtbeschrijving
Bent u een gedreven freelancer met een scherp oog voor financiële administratie en bent u op zoek naar een nieuwe uitdagende opdracht? Dan heeft de opdrachtaanbieder, een vooraanstaande organisatie op het gebied van bereikbaarheid en leefbaarheid in Zuid-Holland, een interessante mogelijkheid voor u. Met een focus op het verbeteren van organisatorische processen zoekt men naar een freelancer die het team Bedrijfsvoering komt versterken. De organisatie werkt aan een ambitieus programma gericht op het optimaliseren van de bedrijfsvoering. Deelnemen aan dit team betekent dat u nauw samenwerkt met collega’s van diverse afdelingen zoals Finance, HR en Inkoop/JZ. Dit team, bestaande uit 10 professionals, zorgt samen voor de soepele uitvoering van de administratie via het ERP-systeem AFAS. Als verantwoordelijke voor de financiële administratie draagt u zorg voor de verwerking van financiële gegevens en de kwaliteitsbewaking hiervan. Een greep uit de werkzaamheden: - Het controleren van de juistheid en volledigheid van financiële basisgegevens; - Het verwerken van offertes, declaraties en inkoopfacturen binnen AFAS; - Het invoeren van contractmutaties en het opstellen van opdrachtbevestigingen; - Het behandelen van inkoopaanvragen en het opzetten van inkooporders; - Het archiveren van financiële documenten in het digitale dossier; - Het beantwoorden van vragen van collega’s en externe partijen; - Het afhandelen van administratieve vragen via e-mail. Binnen deze ZZP opdracht heeft u interactie met diverse stakeholders, waaronder portefeuillehouders, projectleiders, bureaus, andere freelancers en leveranciers. U staat bekend om uw klantgerichtheid, nauwkeurigheid en integriteit. De ideale kandidaat brengt de volgende ervaring en kwaliteiten mee: - Uitgebreide kennis van Microsoft Excel en Outlook; - Ervaring met financiële systemen, waarbij kennis van AFAS een pré is; - Uitstekende communicatievaardigheden en de kwaliteit om goed samen te werken; - Een klantgerichte, nauwkeurige en integere werkstijl. Wat kunt u verwachten van deze freelance opdracht? Een positie binnen een team waar vrijheid en verantwoordelijkheid samengaan, samenwerking met enthousiaste collega's in een omgeving die ruimte biedt voor persoonlijke ontwikkeling en groei als financieel professional. De opdrachtaanbieder voorziet in een laptop van ZHB en biedt de mogelijkheid tot het volgen van AFAS trainingen. Deze opdracht is voor een 32-urige werkweek en biedt de mogelijkheid tot thuiswerken gecombineerd met aanwezigheid op de centrale hub in Delft of bij de partner in Rotterdam voor twee dagen per week. Als deze ZZP opdracht uw interesse heeft gewekt, nodigen wij u uit om uw professionele kwaliteiten te koppelen aan de mogelijkheden die de organisatie biedt. Solliciteer en word deel van een team dat streeft naar een beter bereikbaar en leefbaar Zuid-Holland. Voor meer informatie, bezoek gerust de website of bekijk de informatieve video.