Medewerker Bezwaarschriften
- Stadskantoor
- Gemeente Den Bosch
- 51 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief ?
€ 75
Uren per week ?
32
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
17 maart 2025
Einddatum
18 januari 2026
Reageren voor
23 januari 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een uitdagende freelance opdracht in Nederland. De werkzaamheden bestaan uit het inboeken van bezwaarschriften, het versturen van ontvangstbevestigingen, het bijhouden van mail en Djuma, het ontgrieven en het maken van uitspraken. In eerste instantie zal dit gebeuren in Key2Bel, maar later dit jaar wellicht in Gouw belastingen. JE TAKEN - Inboeken van bezwaarschriften. - Versturen van ontvangstbevestigingen. - Bijhouden van mail en Djuma. - Ontgrieven en uitspraken maken. GEZOCHT PROFIEL Je bent beschikbaar voor 32-36 uur per week en hebt ervaring met het inboeken van bezwaarschriften, het versturen van ontvangstbevestigingen, het ontgrieven en het maken van uitspraken. Je hebt kennis en ervaring met Key2Belastingen en Gouw IT. Je kunt zelfstandig aan de slag en bent in staat om de voorraad bezwaarschriften die vanaf maart binnenkomt te behandelen. De opdrachtgever zoekt echt iemand met expertise in zowel Key2Belastingen als Gouw IT. INTERVIEWPLANNING De gesprekken vinden plaats op maandag 10 februari in de middag. De uitnodigingen voor deze gesprekken worden uiterlijk donderdag 6 februari verzonden. Met de top 3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin onder andere wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij wat de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling. TOELICHTING OP ROOSTER Afhankelijk van de trajecten werk je veelal op het stadskantoor. Na de inwerkperiode is gedeeltelijk thuiswerken bespreekbaar (maximaal 50%). DIENSTENCATEGORIE Diensten van accountants, controle en boekhouding. CPV CODE 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging. BIJLAGEN - Sjabloon Overeenkomst van opdracht inhuur van 'Derde' via Bureau.pdf - Sjabloon Overeenkomst van opdracht ZZP'er (conform algemene voorwaarden modelovk VNG).pdf - Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA).pdf EISEN VOORWAARDEN VOOR DEELNAME - Algemene voorwaarden inhuur derden 2017.pdf - Specifieke voorwaarden inhuur derden gemeente 's-Hertogenbosch.pdf OPLEIDING De kandidaat heeft minimaal een HBO diploma, zoals Rechten, aangevuld met een certificaat Basismodule WOZ. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar CV. WERKERVARING De kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring met Key2Belastingen en 1 jaar Gouw IT. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar CV. COMPETENTIES De kandidaat is competent om bezwaarschriften te behandelen van binnenkomst met inboeken tot aan ontgrieven en uitspraken maken. De kandidaat werkt precies en nauwgezet, controleert het eigen werk op tekortkomingen, heeft een pro-actieve houding, anticipeert op mogelijke fouten in de registraties, is communicatief vaardig en resultaatgericht. Bovenstaande competenties zijn minimum eisen en worden getoetst bij de kandidaten die worden uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek. Blijkt dat de kandidaat niet voldoet aan deze competenties, dan wordt deze uitgesloten van gunning. UEA (voorheen Eigen Verklaring) De kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund, dient voor definitieve gunning een actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument (voorheen Eigen Verklaring) te overleggen. Wordt deze niet, of niet tijdig overlegd, dan gaat de opdrachtgever over tot gunning aan de volgende kandidaat in rang. GEVRAAGDE DOCUMENTEN AANLEVEREN NA GUNNING - Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument - Verklaring omtrent het gedrag Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.