Medewerker applicatiebeheer financiën
- Haaksbergen
- Gemeente Haaksbergen
- Meer dan een jaar geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
24
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 januari 2024
Einddatum
28 februari 2024
Reageren voor
Niet opgegeven
Opdrachtbeschrijving
Ben jij een zelfstandige professional met een voorliefde voor financiën en IT? Dan heeft de opdrachtgever achter deze ZZP opdracht een uitdagende rol voor jou als Freelance Medewerker Applicatiebeheer Financiën. De kern van de opdracht is het beheren en onderhouden van de financiële applicatie Key2Fin. Dit omvat het ondersteunen en instrueren van gebruikers, het oplossen van voorkomende problemen en het actueel houden van de applicaties, inclusief het volgen van nieuwe releases en het opschonen van bestanden. Als aanspreekpunt voor zowel vak- als systeemtechnische vragen betreffende de financiële administratie, speel je een sleutelrol binnen de organisatie. Daarnaast is het verstrekken van financiële gegevens vanuit verschillende applicaties en het verwerken van boekingen een essentieel onderdeel van het takenpakket, waarbij je ook ondersteuning biedt binnen de Planning & Controlcyclus. Voor deze freelance opdracht zijn de volgende vaardigheden en kwaliteiten van belang: - Affiniteit en ervaring met IT, en deskundigheid op het gebied van het werken met geautomatiseerde systemen en applicaties. Ervaring met de applicatie Key2Financiën is een pre. - Kennis van financiën en, bij voorkeur, van de financiële wet- en regelgeving binnen de overheid. - Een servicegerichte instelling, en de capaciteit om ordelijk, systematisch en in teamverband te werken. - Een afgeronde mbo-4-opleiding, bij voorbeeld in de richting financieel-administratief of boekhouden. De ideale kandidaat past binnen het bestaande team en is in staat zelfstandig de applicatiebeheer op zich te nemen. Ben je klaar voor deze freelance uitdaging en voldoe je aan de criteria? Solliciteer dan direct op deze boeiende opdracht en geef je ZZP-carrière een mooie impuls!