Medewerker adresonderzoek
- Apeldoorn
- Gemeente Apeldoorn
- 18 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
24
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
20 januari 2025
Einddatum
19 juli 2025
Reageren voor
13 december 2024
Opdrachtbeschrijving
Ben jij een gedreven freelancer met een talent voor onderzoek en administratie? Dan is deze freelance opdracht bij een overheidsorganisatie in Nederland iets voor jou! De opdrachtgever zoekt een freelancer die het team van 55 collega's kan versterken met zijn of haar expertise en nieuwsgierige houding. In deze rol werk je aan een optimale dienstverlening voor inwoners en ondernemers, terwijl je jezelf blijft ontwikkelen. De organisatie staat bekend om zijn hoge sociale betrokkenheid en innovatieve werkwijze. Klinkt dit als een uitdaging voor jou? Lees dan snel verder! VERANTWOORDELIJKHEDEN Als medewerker adresonderzoek voer je de volgende taken uit: - Adresonderzoeken (melding, starten adresonderzoek, voornemen, besluiten, uitschrijven) - Coördineren van werkzaamheden binnen cluster adresonderzoek - Terugmeldvoorziening (TMV, extern), Terugmeldformulier (intern), mail beheer en onderzoek - Briefadressen (aanvragen goedkeuren, weigeren, besluiten, periodiek aanschrijven) (verblijf & adres) - Leegstand (periodiek eigenaren van leegstaande panden aanschrijven) - Kamerbewoningspanden (periodiek eigenaren van kamerbewoningspanden aanschrijven) - Voorbereidende werkzaamheden voor BRP-toezichthouder (LAA, Vitale Vakantieparken, controle kamerbewoningspanden) - BAG (uitzoekwerkzaamheden) - Interne Overleggroep (BRP-toezichthouder, BAG, Sociaal Domein, wijkteam, wijkagent) - Verhuismutaties: Binnen verhuizingen, intergemeentelijke verhuizingen, emigratie Van alle bovengenoemde taken is het beoordelen, behandelen en afhandelen van adresonderzoeken en de administratieve verwerking ervan het meest belangrijk. Adresonderzoek doe je door middel van: - Analyseren van informatie uit diverse systemen en aanschrijven van betrokkenen - Telefonisch contact leggen met burgers om de juiste adresinformatie te achterhalen, nemen van beslissingen bij het beëindigen van een dossier - Telefonische beantwoording van vragen van burgers en/of collega's GEZOCHT PROFIEL - Je hebt een nieuwsgierige houding en een sterk signalerend vermogen - Je bent communicatief vaardig en kunt goed telefonisch contact onderhouden - Je hebt ervaring met administratieve werkzaamheden en kunt goed overweg met diverse systemen - Je werkt nauwkeurig en kunt goed zelfstandig werken - Je hebt affiniteit met overheidsinstanties en de publieke sector Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.