medewerker administratie participatiewet
- Elst
- Gemeente Overbetuwe
- Vandaag
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
28
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
6 januari 2025
Einddatum
15 maart 2025
Reageren voor
22 december 2024
Opdrachtbeschrijving
ZZP'er gezocht voor een uitdagende opdracht in de uitkeringsadministratie. JE TAKEN - Beheer van de uitkeringsadministratie: controleren van klantgegevens in het uitkeringssysteem op volledigheid. - Verwerken van mutaties (gegevens) in uitkeringsdossiers op basis van beschikkingen en rapportages. - (Her)berekenen van inkomsten en verwerken in het uitkeringsdossier. - Dagelijks verwerken van binnenkomende digitale post. - Verwerken van meldingslijsten en voorschotten. - Beantwoorden van vragen met betrekking tot betaalde of geblokkeerde uitkeringen. - Fungeren als vraagbaak voor collega's. - Verwerken van facturen met betrekking tot re-integratietrajecten, verwerking en uitbetaling loonkostensubsidie. - Herkennen van signalen die op fraude kunnen wijzen en uitvoeren van (administratieve) controles in het kader van handhaving. - Signaleren van knelpunten en doen van verbetervoorstellen. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt ervaring met financiële administratie, bij voorkeur in de uitkeringsadministratie. - Je bent nauwkeurig en hebt oog voor detail. - Je kunt goed samenwerken met verschillende afdelingen en collega's. - Je bent communicatief vaardig en kunt vragen van collega's en klanten duidelijk beantwoorden. - Je hebt kennis van de Participatiewet, IOAW/IOAZ, BBZ, bijzondere bijstand en gemeentelijk minimabeleid. - Je bent analytisch sterk en kunt signalen van fraude herkennen. - Je bent proactief in het doen van verbetervoorstellen. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.