Freelance opdrachten
Premium opdracht

medewerker administratie participatiewet

  • Elst
  • Gemeente Overbetuwe
  • 5 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

28

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

6 januari 2025

Einddatum

15 maart 2025

Reageren voor

22 december 2024

Opdrachtbeschrijving

Opdracht omschrijving Voor deze uitdagende freelance opdracht is de opdrachtgever op zoek naar een gedreven financieel administratief medewerker. Het subteam Administratie en Ondersteuning, bestaande uit ruim 10 fte, heeft als doel een accurate administratie te voeren van alle wetten en regelingen die het STO uitvoert. Daarnaast biedt het team ondersteuning aan de uitvoerende vakafdelingen. Als medewerker uitkeringsadministratie Participatiewet werk je samen met twee collega’s en ben je verantwoordelijk voor de uitkeringsadministratie van de Participatiewet, IOAW/IOAZ, BBZ, bijzondere bijstand en gemeentelijk minimabeleid. Je werkt nauw samen met consulenten werk, inkomen en debiteuren. VERANTWOORDELIJKHEDEN - Beheren van de uitkeringsadministratie: controleren van klantgegevens in het uitkeringssysteem op volledigheid. - Verwerken van mutaties (gegevens) in de uitkeringsdossiers op basis van beschikkingen en rapportages. - (Her)berekenen van inkomsten en verwerken in het uitkeringsdossier. - Dagelijks verwerken van binnenkomende digitale post. - Verwerken van meldingslijsten en voorschotten. - Beantwoorden van vragen met betrekking tot betaalde of geblokkeerde uitkeringen. - Fungeren als vraagbaak voor collega’s. - Verwerken van facturen met betrekking tot re-integratietrajecten en uitbetaling loonkostensubsidie. - Herkennen van signalen die op fraude kunnen wijzen en uitvoeren van (administratieve) controles in het kader van handhaving. - Signaleren van knelpunten en doen van verbetervoorstellen. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt ervaring met financiële administratie, bij voorkeur in de publieke sector. - Je hebt kennis van de Participatiewet, IOAW/IOAZ, BBZ en gemeentelijk minimabeleid. - Je bent nauwkeurig, analytisch en oplossingsgericht. - Je kunt goed samenwerken en bent communicatief vaardig. - Je hebt ervaring met het verwerken van mutaties en het beheren van uitkeringsdossiers. - Je hebt oog voor detail en kunt goed signalen van fraude herkennen. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
financiën, administratie, publieke sector