Mdw Operationele Ondersteuning & Adv. C
- Arnhem
- Alliander
- 79 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief ?
€ 53.5
Uren per week ?
40
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
16 september 2024
Einddatum
28 februari 2025
Reageren voor
Niet opgegeven
Opdrachtbeschrijving
ZZP'er gezocht voor een uitdagende opdracht als Operationeel Medewerker Klantbeheer in Arnhem. De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer die houdt van een afwisselende werkdag met een combinatie van klantcontact, administratieve taken en projectwerk. Je krijgt de kans om zakelijke klanten zoals gemeenten en provincies van begin tot eind te ondersteunen bij hun vragen en verzoeken. Het maximaal tarief voor deze freelance opdracht is €53,50 excl. reiskosten. Onderstaand vind je meer informatie over de opdracht en wat er van je wordt verwacht. Reageer via de link onderaan deze pagina als je interesse hebt in deze freelance opdracht in Nederland. LET OP: het is een externe vacature en geen interne functie bij de opdrachtgever zelf. Zorg dus dat je reageert via de juiste kanalen voor deze ZZP opdracht. Dit is een ideale opdracht op een freelance platform Nederland voor ZZP'ers die op zoek zijn naar een uitdagende klus met veel variatie en verantwoordelijkheid. Hieronder lees je meer over de inhoud van de functie en de eisen die aan deze opdracht worden gesteld, zodat je goed voorbereid aan de slag kunt gaan. Mochten er nog vragen zijn, dan kun je via de link onderaan deze pagina meer informatie krijgen en direct reageren op deze ZZP opdracht. Veel succes met je sollicitatie! Houd je van een afwisselende werkdag met een combinatie van klantcontact, administratieve taken en projectwerk? Deze freelance opdracht is precies wat je zoekt. Als Operationeel Medewerker Klantbeheer werk je in het team Klantbeheer Publiek Domein. Je beheert je eigen administratieve werkvoorraad en bent verantwoordelijk voor het ondersteunen van zakelijke klanten zoals gemeenten en provincies, van begin tot eind. Je voert onderzoek uit, communiceert met collega's binnen de organisatie en zorgt ervoor dat de klant een antwoord krijgt op zijn vraag. Daarnaast handel je vragen af die binnenkomen via telefoon en e-mail. Deze veelzijdige freelance opdracht biedt jou de mogelijkheid om jouw organisatorische en communicatieve talenten optimaal te benutten in een dynamische omgeving. Hoe ziet je werkdag eruit? Je begint de dag met een kop koffie of thee tijdens de dagstart. In dit overleg bespreek je met je collega's het doel voor de dag en de werkvoorraad. Het online binnengekomen werk wordt verdeeld en dan ga je aan de slag. Je begint met de eerste vraag in je werkvoorraad. Een klant wil weten welke aansluiting hij heeft en waar deze zich bevindt. In het systeem zoek je uit of je dit kunt vinden en schakel je direct met de juiste collega's die hier antwoord op hebben. Je informeert de klant dat je het voor hem gaat uitzoeken en gaat door naar de volgende vraag. Een telefoontje komt binnen; de klant wil zijn adres wijzigen. Je legt uit hoe hij dit op MijnLiander kan aanpassen en documenteert dit in de gespreksgeschiedenis. Daarnaast werk je aan je eigen werkproces, bijvoorbeeld het opstellen van klantcontracten of het administratief aanpassen van een aansluiting en zorgen voor een juiste factuur. Zo werk jij aan de energie van vandaag én morgen: - Beantwoorden van alle vragen van onze zakelijke klanten. - Zorgvuldig uitvoeren van de administratie. - Proactief meedenken over verbeteringen in het werkproces. Wat we je bieden Je komt te werken in het prachtige gebouw 'Bellevue' in Arnhem, gemakkelijk bereikbaar ook vanuit Nijmegen. Deze positie is beschikbaar voor zowel fulltime als parttime werken voor minimaal 32 uur. Het is mogelijk om deels thuis te werken. Naast de telefoondienst en vergaderingen heb je de vrijheid om je eigen werktijden te kiezen. Als freelancer op ons freelance platform Nederland kun je rekenen op flexibiliteit en een mooie werkomgeving tijdens deze opdracht. Functie-eisen - Hbo werk- en denkniveau; - Werkervaring met zakelijk telefonisch klantcontact (bijvoorbeeld op een customer service afdeling); - Kennis van manieren om dingen te verbeteren, zoals LEAN of Scrum is mooi meegenomen; - Interesse in techniek. Lijkt deze freelance opdracht in Nederland je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.