Freelance opdrachten

Managementassistent

  • Arnhem
  • De Connectie
  • 281 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

24

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

27 mei 2024

Einddatum

31 oktober 2024

Reageren voor

23 mei 2024

Opdrachtbeschrijving

ZZP-ER GEZOCHT VOOR SECRETARIËLE ONDERSTEUNING IN ARBEIDSMARKTREGIO MIDDEN-GELDERLAND. JE TAKEN - Agendabeheer met als uitdaging de complexe afspraken. - Mailverkeer en mailbox beheren. - Voorbereiden van vergaderingen en bijeenkomsten (inplannen, organiseren faciliteiten en locaties, uitnodigingen verzenden en indien nodig verslagleggen). - Bewaken van de administratieve organisatie (actie en afsprakenlijsten bijhouden, archiveren, etc). - Samenwerken met collega administratieve ondersteuning in het netwerkteam, bijvoorbeeld tijdens vakanties (zoals onder andere het coderen van facturen). - Afstemming met secretariële ondersteuners van de twee andere modules binnen de MGR, zodat jullie elkaar ook hier kunnen opvangen waar nodig. GEZOCHT PROFIEL - Plannen en organiseren is jouw tweede natuur. - Snel kunnen schakelen en initiatief nemen. - Je maakt makkelijk verbinding binnen en buiten de organisatie. - Je bent flexibel, communicatief sterk in woord en schrift, nauwkeurig en resultaatgericht. - Bedreven in Office 365; je werkt veel met teams, word, powerpoint en excel. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina. ZZP’ers die op zoek zijn naar interessante ZZP opdrachten in het secretariële domein opgelet! De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor secretariële ondersteuning in de arbeidsmarktregio Midden-Gelderland. Je werkt samen met een hecht netwerkteam bestaande uit een coördinator, regiosecretaris, beleidsadviseurs en administratieve ondersteuning. De nadruk ligt op het bevorderen van duurzame arbeidsparticipatie voor inwoners die extra steun nodig hebben. Binnen dit team ondersteun jij de regiosecretaris en draag je bij aan de samenwerking tussen gemeenten, UWV en andere partijen binnen de Modulaire Gemeenschappelijke Regeling (MGR). Je taken als secretariële ondersteuner zijn divers en uitdagend. Je bent onder andere verantwoordelijk voor het complex agendabeheer en het beheer van mailboxen. Tijdens vergaderingen en bijeenkomsten zorg jij dat alles tot in de puntjes geregeld is, van de planning tot de verslaglegging. Daarnaast bewaak je de administratieve organisatie door actie- en afsprakenlijsten bij te houden en documenten te archiveren. Samen met jouw collega’s in het netwerkteam zorg je ervoor dat de werkzaamheden vlot doorgaan, ook tijdens vakanties. Hierbij werk je nauw samen met de secretariële ondersteuners van de twee andere modules binnen de MGR, zodat er altijd een goede back-up is. De arbeidsmarktregio Midden-Gelderland is een dynamische omgeving met veel betrokken partijen, elk met hun eigen cultuur, inrichting en aansturing. De herinrichting van de arbeidsmarktinfrastructuur en externe ontwikkelingen zorgen voortdurend voor veranderingen die invloed hebben op de werkzaamheden. Het is daarom essentieel dat jij als secretariële ondersteuner snel kunt schakelen en initiatief neemt. Je hebt een proactieve houding en beweegt je makkelijk binnen en buiten de organisatie. Naast deze organisatorische en communicatieve vaardigheden, ben je flexibel en resultaatgericht. Je bent nauwkeurig in je werk en kan goed overweg met Office 365. In deze freelance opdracht werk je veel met teams, Word, PowerPoint en Excel. Kortom, ben jij de dynamische en zelfstandige secretariële ondersteuner die de opdrachtgever zoekt? Heb je zin om deel uit te maken van een hecht netwerkteam en bij te dragen aan de regionale samenwerking in Midden-Gelderland? Reageer dan snel via de link onderaan deze pagina en maak kans op deze veelzijdige en uitdagende freelance opdracht!

Bekijk externe opdracht
Tags:
arbeidsmarkt, administratie, secretarieel, gemeenten