Management Assistente/PMO
- Apeldoorn
- Het Kadaster
- 45 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
28
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 januari 2025
Einddatum
30 juni 2025
Reageren voor
29 december 2024
Opdrachtbeschrijving
Op zoek naar een uitdagende freelance opdracht? De opdrachtgever zoekt een gedreven management assistente/project management officer om het bureau DGV te versterken. Het bureau DGV, bestaande uit ongeveer 10 medewerkers, speelt een sleutelrol in de ondersteuning van de directie en het management. Als management assistente ondersteun je de gedelegeerd opdrachtgevers in de uitvoering van hun taken. Zij zijn verantwoordelijk voor circa 25 vernieuwingsprojecten met een IT-component binnen de organisatie. OMSCHRIJVING WERKZAAMHEDEN Het team bureau DGV zoekt een management assistente cq project management officer. Bij bureau DGV werken ca 10 collega’s die een sleutelrol vervullen in de ondersteuning van de directie en het management. De management assistente is werkzaam voor de 2 gedelegeerd opdrachtgevers in de uitvoering van hun taken. Dit betreft agendabeheer, het voorbereiden van maandelijkse stuurgroepen van de vernieuwingsprojecten waaronder agendaplanning, vergaderstukken voorbereiden, klaarzetten en borgen in afstemming met de gedelegeerd opdrachtgevers en/of projectmanagers, verslaglegging en nabespreking. Daarnaast is agendabeheer een essentiële taak (plannen, afstemmen, organiseren). Dit vindt niet alleen binnen de grenzen van de Directie DGV plaats maar vraagt om intensieve afstemming en samenwerking met andere directies en secretariaten. Ook het aanjagen en sturen van de projectmanagers en projectleiders op het tijdig aanleveren van stukken is een hoofdtaak. Samen met je collega draag je zorg voor het goed en soepel functioneren van het bureau DGV. Adequate en efficiënte organisatie van het bureau en de ondersteuning van de projecten en gedelegeerd opdrachtgevers in de uitvoering van hun taken. BELANGRIJKSTE TECHNIEKEN, METHODEN EN TOOLS - MS Office 365 waaronder Teams - Sharepoint - FCC Integraal Verander Portfolio VERANTWOORDELIJKHEDEN De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn: - Agendabeheer van gedelegeerd opdrachtgevers en bijbehorende stuurgroepen - Ondersteuning projectuitvoering - Voorbereiden, verslag leggen en borging stukken van stuurgroepen - Pro-actieve afstemming - Verslaglegging van ca 20 stuurgroepen per maand Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.