Freelance opdrachten

Locatiemedewerker gemeentelijke opvang

  • Dronten
  • Gemeente Dronten
  • Meer dan een jaar geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

36

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 maart 2024

Einddatum

28 februari 2025

Reageren voor

Niet opgegeven

Opdrachtbeschrijving

Bent u een freelancer op zoek naar een nieuwe uitdagende opdracht? Voor onze opdrachtgever zoeken wij een vindingrijke en toegewijde Locatiemedewerker voor hun gemeentelijke opvang van ontheemde Oekraïners. Deze vacature biedt u een fantastische kans om uw vaardigheden in te zetten en daadwerkelijk een verschil te maken in het dagelijks leven van velen. Als freelance Locatiemedewerker zult u de verantwoordelijkheid dragen voor de dagelijkse gang van zaken binnen twee opvanglocaties - een centraal gelegen opvangcentrum en een locatie met zelfstandige chalets. Uw kerntaken omvatten het fungeren als aanspreekpunt voor de bewoners, hen wegwijzen naar diverse diensten en voorzieningen en het verzorgen van de intake van nieuwe bewoners. Het is aan u om hen vertrouwd te maken met de locatie en huisregels en een vertrouwde omgeving te creëren. De werkzaamheden zijn gevarieerd en vragen om een proactieve houding en samenwerking met de overige leden van het locatieteam, waaronder de locatiemanager, andere locatiemedewerkers, beveiliging en de medewerker leefgeld. U speelt ook een belangrijke rol als gastheer/gastvrouw voor leveranciers en bezoekers van de locatie. Binnen het locatieteam zult u samenwerken met onder andere: - 1 Locatiemanager - 4 Locatiemedewerkers (inclusief deze vacature) - 1 Medewerker leefgeld - 8 Beveiligers (roulerend in een team van 2) - Medisch team (bestaande uit 1 huisarts en doktersassistente) - 4 Schoonmakers Een flexibele instelling is een must, gezien de werktijden variëren van ochtend tot avond en weekenddiensten noodzakelijk kunnen zijn. Kennis van relevante wetgeving en regelingen met betrekking tot de opvang van Oekraïense ontheemden is belangrijk, evenals bekendheid met toeslagen, belastingen en verzekeringen om de bewoners hierin te kunnen ondersteunen. Naast uw dagelijkse taken, zal er van u verwacht worden toezicht te houden op werkzaamheden door derden en actief bij te dragen aan verbeteringen en veranderingen. U zult korte lijnen onderhouden met externe partijen en relaties beheren met omwonenden en de buurt. Dit alles in nauwe samenwerking met de locatiemanager en andere teamleden. De ideale kandidaat beschikt over de volgende competenties en vaardigheden: - Handelen met lef en affiniteit met de doelgroep - Sterke sociale vaardigheden en professionele communicatie - Zelfstandig werkend maar ook een teamplayer - Organisatietalent en initiatiefrijk in het organiseren en begeleiden van activiteiten - Flexibiliteit in werktijden en een collegiale instelling - Uitstekende beheersing van de Engelse taal en ervaring met vertaalapps Voor deze freelance opdracht zijn deze vereisten van belang: - Een opleiding op minimaal mbo-4 of hbo-niveau - Relevante werkervaring binnen woonlocaties voor ontheemden, vluchtelingen of andere doelgroepen Voel u uitgenodigd om deel uit te maken van een team dat commitment en empathie hoog in het vaandel heeft staan. Als dit aansluit bij uw professionele ervaring en ambities, nodigen we u van harte uit om te reageren op deze ZZP opdracht!

Bekijk externe opdracht