Freelance opdracht

Kwaliteitsmedewerker

  • Arnhem
  • Gemeente Arnhem
  • 114 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

28

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

19 augustus 2024

Einddatum

31 december 2024

Reageren voor

5 augustus 2024

Opdrachtbeschrijving

Freelance kwaliteitsmedewerker klantenservice en receptie gezocht voor de Gemeente Arnhem. De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer die een belangrijke rol speelt in het verbeteren van de dienstverlening. Je coacht en ondersteunt een enthousiast team van klantenservice- en receptiemedewerkers. Jouw doel is om de kwaliteit van hun gesprekken, e-mails en social media interacties te verbeteren op inhoud en vaardigheden. Persoonlijke aandacht staat voorop; je geeft feedback altijd persoonlijk en legt dit vast in een coachingssysteem. Klinkt deze freelance opdracht interessant voor jou? Lees dan vooral verder en reageer via de link onderaan deze pagina! JE TAKEN - Je beoordeelt maandelijks ongeveer 8 gesprekken per persoon en geeft coachingsgesprekken. - Je geeft persoonlijke feedback om klantenservicemedewerkers te motiveren en de gesprekskwaliteit te verbeteren. - Je legt feedback vast in een coachingssysteem. - Je begeleidt nieuwe medewerkers met een uitgebreid inwerkprogramma en biedt regelmatig trainingen en opfrissessies aan voor het hele team. - Je werkt samen met de coördinator en het afdelingshoofd om de gesprekskwaliteit, gespreksvaardigheden en continue verbetering daarvan te waarborgen. - Je test de kwaliteit (vaardigheden en inhoud) van gesprekken op basis van bestaande leidraden. - Je luistert gesprekken terug (live of op afstand) en beoordeelt de interacties. - Bij de receptie luister je altijd fysiek mee, omdat zij niet bellen. - Je denkt actief mee over de ontwikkeling van richtlijnen voor e-mails en social media. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt ervaring in klantenservice en/of receptiewerkzaamheden. - Je hebt ervaring met coachen en trainen van medewerkers. - Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. - Je kunt feedback geven op een constructieve en motiverende manier. - Je hebt kennis van kwaliteitsbeheer en klantenservice processen. - Je bent proactief en denkt actief mee over verbeteringen. - Je spreekt vloeiend Nederlands en kunt je goed redden in het Engels. Over het team Het team van de opdrachtgever bestaat uit ongeveer 40 medewerkers en is de centrale schakel tussen de gemeente en de inwoners. Het team is verdeeld in drie groepen: de eerste werkt alleen aan de recepties van het stadhuis, stadskantoor en Kronenburg; de tweede groep combineert werk aan de receptie met klantenservice; de derde groep werkt alleen in de klantenservice. Het team is het eerste aanspreekpunt voor alle vragen aan de gemeente, zowel online als offline. Ze beantwoorden deze vragen snel en direct in het Nederlands en waar nodig ook in het Engels. Indien nodig sturen ze vragen door naar de juiste collega's binnen de organisatie. LET OP Vanwege de inhoud van de opdracht is het niet mogelijk om een zzp'er aan te bieden. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
klantenservice, coaching, training, overheid