Junior Jurist (2x)
- Apeldoorn
- Het Kadaster
- 18 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 maart 2025
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
9 februari 2025
Opdrachtbeschrijving
LET OP!! Dit is een detacheringsopdracht met een driepartijenovereenkomst. De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en de opdrachtgever als inlener ondertekent. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, wordt je inschrijving terzijde gelegd. Op deze driepartijenovereenkomst is de Waadi van toepassing. Er zal daarom worden gecontroleerd op de vereiste registratie conform artikel 7a lid 1 van de Waadi. De opdrachtgever registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat hun wettelijke taak. Hun gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand. De opdrachtgever zoekt een junior jurist (2x) voor het team Juridische Bewaring en Landinrichting (JBL). Dit team is een afdeling binnen Data Governance en maakt deel uit van de directie Data, Governance en Vernieuwing. Het team JBL is nauw betrokken bij de primaire taken van de opdrachtgever maar wordt ook buiten de organisatie (zelfs buiten de landsgrenzen) als expertise-eenheid erkend en gezien als vraagbaak en kennis- en sparringpartner. JE TAKEN - Het geven van richtlijnen, aanwijzingen en adviezen met betrekking tot de openbare registers en Basisregistratie Kadaster, alsmede juridische en vakinhoudelijke informatieverstrekking. - Het ondersteunen van de interne organisatie bij de toepassing van de Kadasterwet en andere relevante regelgeving. - Het voorbereiden van beslissingen met betrekking tot inschrijvings- en registratievraagstukken. - Het functioneel aansturen en het begeleiden van andere medewerkers aan de bewaarderstelefoon of medewerkers betrokken bij het VTV-proces. - Het zijn van juridisch inhoudelijke aanspreekpunt voor in- en externe klanten aan de telefoon of per e-mail. - Het zelfstandig behandelen van rechtszekerheids-, vastgoed- en geodata vraagstukken, voor zover dit past binnen de huidige kaders en richtlijnen. Voor vraagstukken die niet binnen de huidige kaders en richtlijnen opgelost kunnen worden wordt afstemming gezocht met een verantwoordelijk bewaarder. - Het doen van kwaliteitscontroles en het rapporteren hierop. DE OP TE LEVEREN RESULTATEN - Juridisch complexe vraagstukken met betrekking tot registratieve werkzaamheden worden correct afgehandeld. - Het correct, helder en foutloos schriftelijk vastleggen van de klantvraag en de afwikkeling daarvan in de loggingssystemen. - Bewaarders worden effectief ondersteund bij het stellen van de juridische kaders in projecten waarbij wordt toegezien op de handhaving van deze kaders. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt een juridische opleiding afgerond, bij voorkeur met kennis van de Algemene wet bestuursrecht. - Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en een ijzersterk inlevingsvermogen. - Je bent enthousiast over het bieden van optimale serviceverlening aan in- en externe klanten. - Je bent nauwkeurig en hebt oog voor detail. - Je kunt goed zelfstandig werken maar functioneert ook goed in teamverband. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.