Interne activatiemanager
- Utrecht
- NS (Nederlandse Spoorwegen)
- 36 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief ?
€ 95.00
Uren per week ?
36
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
19 mei 2025
Einddatum
20 december 2025
Reageren voor
Niet opgegeven
Opdrachtbeschrijving
In deze opdracht heb je veel eigen verantwoordelijkheid en kun je al je creativiteit kwijt. Ben jij de persoon die verhalen creëert en daarmee medewerkers verbindt en activeert? Word je enthousiast van het vertalen van een organisatiecultuur naar een activatie en communicatie programma? En ben je daarnaast goed in het bedenken en creëren van nieuwe content? Dan is deze freelance opdracht echt iets voor jou! JE TAKEN Je versterkt de betrokkenheid en bevlogenheid van alle medewerkers. In deze opdracht zet jij een breed activatie- en communicatieprogramma en platform op, waarbij jij de medewerkers weet te bereiken, inspireren, activeren en behouden. Jouw plannen en content zijn formule overstijgend en bereiken zo’n 2500 medewerkers. Voor deze opdracht zorg je ervoor dat je het volgende gaat opleveren: - Opzetten medewerkerspanel “Retail Club” - Ontwikkelen content format “Winkel Wissel” - Ontwikkelen concept voor eindejaarsactivatie - Evaluatie en optimalisatie van 3 content formats WERKOMGEVING Je komt te werken in een organisatie waar nieuwe ideeën en initiatief erg gewaardeerd worden. Het is een inspirerende omgeving waar leuke mensen samenwerken. Je kan, mag en moet jezelf laten zien! Je bent onderdeel van het Format Management & Marketing team binnen de afdeling Commercie. Jouw stoel staat klaar op de 7e verdieping van het servicekantoor met een prachtig uitzicht. Hier werk je nauw samen met collega’s van verschillende afdelingen, bijvoorbeeld operatie, HR, en communicatie. DIT ZIJN DE EISEN - Minimaal een afgeronde hbo opleiding, bij voorkeur richting communicatie - Minimaal 5 jaar werkervaring in een commercieel bedrijf, in een communicatie gerelateerde rol (interne/externe communicatie of marketing) - Ervaring in samenwerken en briefen van creatieve en communicatiebureaus - Je hebt aantoonbare ervaring met het inzetten van storytelling voor het behalen van interne communicatiedoelen. Je draagt bij aan het intern laden van ons merk, waarbij je onze identiteit kunt vertalen naar goede verhalen die laten zien waar we voor staan - Je hebt eerder nauw samengewerkt met een MT - Ervaring binnen een bedrijf met een operationele tak is een pre - Je hebt met interne digitale platformen gewerkt is een pre - Jij bent sterk in helder en doelgericht schrijven, en stemt met gemak jouw content aan die past bij de boodschap, timing en de doelgroep - Je bent nieuwsgierig, creatief, daadkrachtig en gericht op vernieuwing - Je bent een autonome persoonlijkheid, resultaatgericht met een hands-on mentaliteit, met oog voor detail en kwaliteit - Je bent enthousiast, gedreven, innovatief en denkt out of the box. Je bent gewend advies te geven, je bent klantgericht en staat stevig in je schoenen. Je werkt graag samen met collega’s van verschillende afdelingen en niveaus. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.